Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Liten rapport från en...

Skrivet av Carina, Linnéa 001112 (+2 till)
..som läser här för jämnan, men inte har haft något att skriva om (stressigt värre inför julen *suck*)
Napp har Linnéa slutat med sommaren 2002 (innan lillebror föddes). Så det kunde vi inte locka henne med denna julen. Men att se henne o hennes kroppsspråk när tomten kom.. hon sprang fram o tillbaka o skrek "tomten kooooommmer" samtidigt som hon hoppade fram "typ" som en kanin. Sedan skuttade hon runt till alla som var i rummet, ja ibland såg hon nästan helt tokig ut, tokig av glädje! Men, presenter fick hon

* barbiekudde
* Bratz-magnetdocka (vet ej vad de kallar dessa )
* kassaapparat med lite tillbehör
* princess skor
* princess diadem (precis som sina kusiner Sara o Paula)
* Nalle Puh pussel
* liten fågel i bur, som kvittrar (lite oväsen...)
* Glittrigt hopprep
* Allrams höjdarspel (fick hon tills med storebror)
* box m pärlor
* ABC-bok / lära sig siffor
* Magisk lampa (lyser o spelar musik - den för väsen)
* Mini baby samt mini ponny\'sar
* Rosa fleece tröja


Tja, de flesta av dessa kom från en köpglad farmor även om vi sa att vara lugn med paketköpet. Kusiner får inte så många presenter, men vi "gömde" undan några stycken var detta år så vi hade en liten extra julafton idag när vi kom hem. Skylle på en förvirrad (hihi) tomte som lämnade av några paket på vägen till min systers hus.
Efter tomten varit där så fick alla öppna sina paket, mina barn blev bara förvirrade när andra barn kastade sig mot sina paket o öppnade dem ett år, så vi sa att det var önskvärt om det gick att göra så detta år. Det var helt ok för min syster, lite lugnare i varje fall..

Nåja, skriver mycket gör jag inte men jag försöker att komma inom lite då och då (vet inte om någon kommer ihåg mig, men lovar att jag skall försöka knåpa ihop något nu i mellandagarna)

Go jul på er allihopa!
Svar på tråden: Liten rapport från en...
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv