Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej så länge!

Skrivet av Anne med Agnes -00 och Hilda - 04
Jag brukar skriva här rätt sporadiskt så det är väl knappt någon som har koll på vilka vi är, men jag tänkte i alla fall passa på att säga Hej då för nu är det vår tur att dra iväg på långresa (alltså blir skrivandet ännu mer sporadiskt). Vi åker i morgon och ännu råder fullt kaos här hemma, men jag intalar mig att natten är lång!

Vi kommer att resa runt i Sydostasien och Australien, och vi har också fått lägga om resan och tappat en del av glädjen med den, men det ska bli skönt att komma iväg i alla fall.

Agnes pratar om att bada hela dagarna, rida på elefanter och klappa kängurur -och sist men inte minst att träffa Olle. Första veckan på resan kommer vi att träffa Olle med familj, och enligt Agnes är det nog det största av alltihop, att få springa på stranden med Olle. Ja, det blir nog bra.

Ha det så bra allihop, när vi kommer hem i början av april hoppas vi att våren kommit!
Svar på tråden: Hej så länge!

Ha en underbart

Skrivet av  Ango & Paulina 001213 + 2 till
härlig resa! Tänk inte på oss som får stanna kvar här i regn och rusk, nä, åk bara till solen och värmen *ler*!
Hoppas ni får en underbart härlig resa och att ni, trots katastrofen, kan njuta av att resa runt i sydostasien!
Skicka en hälsning till Olle med familj från oss!

Kramisar
 

Vad härligt det låter!

Skrivet av  Sofie och Ronja + Bf 28/3
Jag hoppas att ni får en fin semester och jag hoppas också på en fin vår i april med mycket sol:)
 

Hoppas att ni får

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
en underbart skön och rolig resa!

Var rädda om er.
 

Åååh, vad skönt!

Skrivet av  Jessica & Tova
Jag satt på tunnelbanan igår och bara var sååå avundsjuk på Ulrika och Sussi och barnen som redan kommit iväg - och så kommer du och säger att nu är det er tur att åka också... Jag blir grön av avund :-). Nog för att du/ni kanske inte hinner läsa detta, men jag hoppas att ni får en jättejätteskön resa och har massor av roligt att berätta när ni kommer hem! Sköt om er!
 

Artiklar från Familjeliv