Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny här...

Skrivet av Saras mamma
tittade in här och läste lite.. har en dotter som troligtvis ska få peg/knapp framöver
och nu finns en hel del funderingar och undrar om det finns nåt bra ställe med inf.

tackar på förhand
Svar på tråden: Ny här...

Jag är också..

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
relativt ny här. Hittade hit i somras och det är jag så glad för. Här finns underbara mammor att dela med sig av sorg och glädje till och få information.

Min dotter har nässond än så länge men knappremissen skrevs idag.

Välkommen hit!!
Kram.
 

välkommen hit

Skrivet av  cajza m lillstumpan
Vi är också relativt nya här, vår dotter fick knapp i slutet av juni. Det här forumet är ett bra ställe att ställa frågor på, här finns en del samlad kunskap.
Vi är några familjer som samlas hos oss i Skåne till helgen ni är välkomna ni med om ni har möjlighet.
 

hej o välkommen =))

Skrivet av  sebbes mamma
*ler* ja ghar inte hittat några bra sidor på nätet, förutom den här =) när vi var helt nya på området var det här jag fick den bästa infomationen om allt, visst har sköterskorna mycket att säga, men inte lika mycket erfarenhet som mammor till barn med knapp. även nu när sebbe haft knapp i snart 9 mån så finns det alltid hjälp, råd o stöd att finna här!

hoppas det går bra för er!
kramar
 

Välkommen!

Skrivet av  Linda
Håller med de övriga föräldrarna. Finns det något man undrar över så kan man nästan garantera att det finns någon här som har varit med om samma sak! Min lille kille har haft knapp i ca ett år och har aldrig ätit. Det är kanon att komma in här och hämta lite tips och stöd.
Kram
 

Välkommen hit till oss!

Skrivet av  Carina med Filip
Och till en helt fantastisk sida där man kan få råd, stöd och mycket peppning. Ja, allt sådant som man kanske behöver när allt känns lite tungt och motigt.

Det man inte kan få svar på inom sjukvården kan man garanterat få svar och tips härifrån *ler*, det är toppen!

Själv har jag en kille som heter Filip och är drygt 3½ år. Han fick en nässond när han var 14 månader och sondmatades via den i ca 4 månader innan han fick PEG och därefter Knapp.
Nu äter han bättre och bättre, det går iof upp och ned det där, men han går inte upp i vikt. Ingen vet än riktigt varför:-( Nu har han stått still i snart 2 år!!

Hoppas att du kommer att trivas här, berätta gärna mer om din dotter om du vill.
 

Hej!

Skrivet av  Ann m Frida-02 (Noonanflicka) och Fanny-99
Välkommen hit! Vore kul att få veta mer om din tjej, om du vill berätta alltså. :-)

Min dotter Frida har Noonan syndrom och där är det jättevanligt med uppfödningsproblem. Hon fick knapp när hon var cirka 6 månader och är nu snart 2 år.

Kram
Ann
 

Fråga på..

Skrivet av  Katarina med Maja
vi finns här..
Välkommen!
 

Artiklar från Familjeliv