Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

På matfronten intet roligt..

Skrivet av Gabrielle med Victoria 26/1-04
att berätta. Här har det gått i baklås igen. Blir så arg och frustrerad. Känner mig sur och less på att öppna burk efter burk och bara få innehållet utspottat (ibland med sån kraft att jag får det i ansiktet).

Fast det är svårt att hålla sig för skratt just då för hon ser alldeles för söt ut när hon kniper ihop läpparna och pressar och blåser allt vad hon kan.

Just nu får jag knappt i henne AD-dropparna. BLÄ!!!

Svårt att ge henne något att smaka på också eftersom hon kräks så fort hon får ner minsta lilla bit i halsen.

Fick mata en väninnas son för nån vecka sedan och det kändes så märkligt med en unge som glufsade och tuggade.

Tungt just nu!

Kramar i massor.

Svar på tråden: På matfronten intet roligt..

*kram*

Skrivet av  sebbes mamma
skickar en stor kram till er oxå! hoppas, hoppas det går bättre snart o lilltjejen börjar gapa lite iaf!

på måndag åker vi o sen får vi se hur mycket tid jag får till att sätta mig vid nån dator men ska försöka kika in här o berätta vad som händer samt hålla lite koll på hur det går för er alla i era liv under kommande månad =))

KRAAAAAAM
 

Räkna med att jag sitter..

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
och håller tummarna för er då från och med måndag. Vi var ju på Huddinge i somras och jag hittade till någon slags mötesplats som fanns på 5:e våningen i barnkorridoren. Där fanns, dator, kaffe och kakor, tidningar och en trevlig tant. Där kunde man "andas" lite.

Många kramar!
 

styrkekramar till dig

Skrivet av  Helene med Alexander 27/9
det känns verkligen hopplöst ibland. Jag kan bli så avundskuk ibland när jag är på dåligt humör på andra barn som äter och öppnar munnen.
Du är så duktig!
Kram
 

Jag kan nästan

Skrivet av  Carina med Filip
bli gråtfärdig när jag ser andra barn lasta in sked efter sked och äta glupskt. Tänk, föräldrarna tar detta för så givet och jag bara stirrar och drömmer att "tänk om det varit vi".
Men, men det är ju bara att gilla läget...

Tänk vilka underbara barn vi ändå har och vilka fanatsiska kämpande mammor och pappor också!
 

Skickar styrka och ork!!!

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
Det är tufft och känns så jäkla orättvist men det vänder en dag, det lovar jag!

Kramar
Ann
 

Artiklar från Familjeliv