Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nu händer det äntligen lite

Skrivet av Helene med Alexander 27/9-03
Vi har ju väntat på PEGen i snart ett halvår nu. Igår fick vi besked om att Alexander kan opereras 15/12. Snabba ryck! Men det är skönt att det äntligen blir av om än lite nervöst.
kram
Svar på tråden: nu händer det äntligen lite

vad bra

Skrivet av  cajza m lillstumpan
av någon anledning är det väldigt snabba ryck ibland, men det är bara att tacka och ta emot och hoppas att förkylningar och annat elände håller sig i schack när det är dags.
 

oj

Skrivet av  sebbes mamma
snabba ryck som sagt =) men skönt att få det gjort även om det är nervöst så här inför OP.... håller tummarna för er den 15:e

kram
 

Wow..

Skrivet av  Katarina med Maja
skönt att få det gjort!
Kram!
 

Tänker på er imorgon!

Skrivet av  bossemor *o<:)*
Skriv gärna och berätta hur det gick när ni kommer hem!
Kram/ Erica och Bo-Busen
 

Tänker på er idag!

Skrivet av  Ann m Frida (och Fanny)
Hoppas allt har gått bra för er och att ni snart får komma hem igen!

Kram
Ann
 

Tänker också på er idag!

Skrivet av  Carina med Filip
Hoppas att allt bara har gått bra, håller min tummar!

Kramar
 

nu är vi hemma igen

Skrivet av  Helene med Alexander 27/9-03
Det har gått bra med operationen och Alexander har inte spytt mer än "han ska". Dagen började med ett bad kl 5:30 med specialtvål, måttligt populärt hos Alexander som nte alls förstod poängen med att gå upp i ottan och bada. Sen fick vi vara med när han sövdes. Det var skönt att vara med men lite obehagligt att se honom så livlös.
Det gick på en timme och sen fick vi komma upp till honom på uppvaket. Sen var han som en disktrasa hela dagen. Vi har ju varit lyckligt förskonade från att han har varit riktigt sjuk i förkylning eller liknade innan (ta i trä). Idag mådde han bättre. Jag fick stanna på sjukhuset med honom på natten. Vi får fortfarande inte riktigt pilla honom på magen ,det verkar vara obehagligt men Alvedonet hjälper bra.
Väldigt skönt att komma hem och alla tre blev lite gladare när vi kom hem.
Tack för all omtanke, det har verkligen värmt. Jag märkte när vi kom ned från uppvaket att jag varit mer nervös än jag trodde när spänningen släppte.
Kramar
 

Vad skönt att det är klart!

Skrivet av  Gabrielle med Victoria 26/1-04
Det gick ju undan på slutet. Gott att höra att allt gått bra. Hann ju inte skriva till dig innan för att dela med mig av våra erfarenheter men det gick ju bra ändå :)

Hoppas nu att det läker fint och njut av att se lillkillen utan all tejp.

Kramar till er allihopa!
 

Artiklar från Familjeliv