Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blä, fy, pust....arg, arg, arg...

Skrivet av Mimmi
Varför mår man så j-a (ursäkta språket) dåligt vid vissa nedregleringar??? Förra gången och första gången var det inga större problem...men den här gången skulle jag kunna bli seriemördare. Jag är så arg, ledsen deprimerad och ja...jag vet inte allt jag är. Om det inte vore för att jag vet vad det beror på (synarela blä!) så tror jag att jag skulle åka upp på psykakuten. En liten tröst i allt elände är i alla fall att sist jag mådde så här av en behandling så fick jag min lilla älskade son.

Hoppas att jag inte avskräcker någon med mitt lilla utbrott...för om det vore så hemskt skulle man ju inte göra behandling efter behandling...dessutom så kan det ju vara värt varenda liten klimakteriesvettdroppe och häxutbrott om det skulle lyckas den här gången.
Svar på tråden: Blä, fy, pust....arg, arg, arg...

Huh!!

Skrivet av  Py
Måste erkänna att igår kväll så hade jag så himla dåligt samvete så fy. Jag var som en kobra mot min lilla goa son... När jag skulle natta honom var jag så dum så han sa att om jag skulle vara kvar i hans säng måste jag vara snäll.... kände mig helt gråtfärdig. Jävla hormoner säger jag... Tack gode gud att jag får börja med sprutorna ikväll... Hur många dagar har du sprajat?! Vet hur det kan vara ..... och allt detta hemlighetsmäkleri... vet ju att jag kommer att vara borta från jobbet näst nästa vecka men bokar snällt in möten som vet att jag inte kommer att gå på....

Huh! Kram från en gnällig Py!
 

Ja precis..

Skrivet av  Mimmi
förhoppningsvis börjar jag med sprutor i morgon, om jag är nedreglerad. Vi kommer kanske att vara i Uppsala samtidigt då...bor ni på hotell eller bor ni i närheten?
 

Och stackars dem som..

Skrivet av  Maja H
råkar stå ivägen för ens humör! Jag har varit vass och elak mot ett antal personer de här senast dagarna. Det är verkligen svårt att kontrollera humöret trots att man vet vad det beror på. Och så vill man ju inte säga varför man är som man är till vems som helst!

Lycka till med behandlingen!

Kram
Maja H
 

Var i behandlingen är du?

Skrivet av  Mimmi
Jag har varit lite dålig på att följa med här de senaste dagarna...håller du på att nedreglera, och i så fall när börjar du med sprutorna?

Tack för lycka till:et, och detsamma!
 

Artiklar från Familjeliv