Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

11 ägg

Skrivet av trött marit73
+ en fadder fick vi med posten idag.
Hej tjejer... Idag har jag varit på äggplock. om tog blodprov och jag fick lugnande tabletter. Det har varit en lång dag. När jag skulle äggplockas så fick jag narkos. Gjorde mig tung i hela kroppen. Vilket var nödvändigt, för det gjrode för ont annars. Så nu har jag tagit min första "slidtablett" Så jag inte sover över den.
Vi ska frysa äggen dom tio som dom inte behöver. Dom sätter bara in 1 ägg bara för att jag är för trång.

kramarit
Svar på tråden: 11 ägg

grattis för ett smärfritt äggplock :-)

Skrivet av  spontan
Sånt existerade inte på "min tid" ;-(

Hoppas att resten också går vägen


//spontan
mamma till 2 Ivf barn
92 och 97
 

tack spontan

Skrivet av  marit73
har i och för sig ont i ryggen idag. Är fortfarande lite trött och omtumlad. Satte du in ett eller två ägg varje gång? kramarit
 

Hipp hurra!

Skrivet av  Py
Vad du är duktig! Tror att man glömmer att man är en otroligt modig kvinna som går igenom allt detta! Väntar med spänning för att höra när du fått tillbaka ditt lilla ägg!
Kram Py
 

tack Py

Skrivet av  marit73
du e go du.. Jag hoppas verkligen. Jag slipper ju iaf ta ut fler om det inte skulle ta sig. Eftersom vi fryser ner äggen nu. Har du fryst dina andra ägg? Jag hoppas dom inte ringer heller. För om dom gör det så har det inte befruktats... *arma tanke* Ska dit i morgon... kramarit.
 

11 tankar

Skrivet av  Sofia*
sänder jag till dina ägg och hoppas att resten också går bra. Kramar Sofia*
 

tack sofia

Skrivet av  marit73
sänder ett mail till dig så fort jag känner mig ok.. kramarit.. :))
 

Artiklar från Familjeliv