Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blir inget ul imorgon :O(

Skrivet av Thereses mamma bf 1/7
Jag som väntat och sett fram emot det får nu snällt ta och boka om tiden. Tesse vaknade imorse och var genomförkyld så det blir att stanna hemma och pyssla om sjuk dotter. Jag hade verkligen behövt det här ul:et eftersom jag är inne i en riktig ångestperiod. Nu lär jag ju få vänta minst en månad till hur jag nu ska klara det..
Svar på tråden: Blir inget ul imorgon :O(

Inte roligt alls

Skrivet av  Time bf 17/6
Men tror du att det är så lång väntetid som en månad?
Du kanske kan be om att få en återbudstid i så fall, så att du slipper gå och vänta så länge.
Ska du till DS på UL?

Själv sitter jag och väntar på att min Bm ska ringa upp, jag hoppas också kunna få en tid för UL snart igen eftersom jag i natt började blöda igen.
Blir så less på det här...

Hoppas att dottern kryar på sig snart och att ni andra klarar er!
Kram!
 

Har fått ny tid..

Skrivet av  Thereses mamma bf 1/7
redan 5/2 men jag är inte glad för det alls eftersom Peter absolut inte kan den dagen så jag får åka själv :O( Stackarn han missar allt den här gången..

Näe, blöder du igen..alltså jag hoppas verkligen att du inte ska behöva ha det så här resten av graviditeten. Blir det mindre varje gång eller är det oförändrat?

Skickar ett lass tröstkramar så länge

/Mia
 

Ajdå

Skrivet av  Time bf 17/6
Det var väl typiskt att Peter inte kunde just den dagen. Hoppas du får med dig fina kort hem och en videofilm på den lill*.

Väntar fortfarande på att Bm ska ringa. Nu håller det i och för sig på att avta igen, men annars så blir det mer och mer för varje gång det börjar. Och dessutom håller det i sig längre.
Jag som redan är sjukskriven och knappt gör något, hur ska jag kunna vila mig ännu mer?!
Det börjar bli långtråkigt nu så jag hoppas att jag slipper gå så här resten av graviditeten.
Kram tillbaka!
 

Hej Time,

Skrivet av  Majoslava
jag hoppas verkligen att bekymmer med blödningar minskar, och allting blir lugnt igen.
Tänk på att om några veckor så kan man, om behovet finns, få ut bebisen.
Lycka till!
 

Tack Majoslava!

Skrivet av  Time bf 17/6
Jo, jag tänker också på att bara jag klarar några veckor till så ordnar det sig nog.
Alla bm och läkare tycker fortfarande att det är så tidigt i graviditeten (jag har gjort halvtid på fredag) och visst är det väl så, även om jag tycker att "tidigt" för mig är innan vecka 12 eller nåt.

Idag blöder jag iaf inte mer och jag har haft ett bra samtal med min bm på MVC. Ska på läkarbesök där 9 feb. så får vi se vad det ger.
Hoppas allt är bra med dig och magen!
 

Artiklar från Familjeliv