Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu flyttar jag tillbaka till IVF

Skrivet av Papegojan
Åkej, jag har väl inte varit så himla aktiv här inne heller, men jag ville bara säga..

Förra veckan var vi på vul och då fick vi reda på att det fanns ett foster, men det fanns inga hjärtljud.
I tisdagt var vi på vul igen och fick bekräftat att det var missed abortion. Vi fick valet att vänta tills det satte igång självmant, vilket kunde ta nån dag, upp till flera veckor. Eller att få medicin och sätta igång det själva.
Så vi valde det sista...vilket faktiskt var mer mentalt påfrestande än jag trott, och likaså fysiskt påfrestande.. Så nu är mitt missfall bekräftat och över och förhoppningsvis så kanske vi får ett nytt frysförsök nån gång efter sommmaren..
..Nu skall jag gå och gråta en skvätt till....

Hej och tack för mig...
Lycka till alla andra lyckostar, jag önskar er all lycka med graviditet, förlossning och barn.
Svar på tråden: Nu flyttar jag tillbaka till IVF

Beklagar...

Skrivet av  Majoslava
det är alltid lika tråkigt att höra att det inte gick vägen, speciellt när man vet hur mycket man har ansträngt sig!
 

Oh nej...

Skrivet av  Jennivf -36
Så oerhört tråkigt för er.
Massor med kramar.
 

jättetråkigt

Skrivet av  catrin23
säger ingenting men skickar kramar till dig.
kram catrin
 

Så jättetråkigt.

Skrivet av  Biörna
Man önskar så att det inte skulle kunna hända med våra graviditeter. Sköt om Er! Kram.
 

Nej!!

Skrivet av  Maddis
Vad tråkigt gumman! Förstår att det måste känns otroligt jobbigt. Jag fasar för att jag kommer få samma besked på onsdag när jag ska göra vul.

Kram på dig! Hoppas att det lyckas bättre nästa försök.
 

Usch

Skrivet av  Time bf 17/6
Det var ledsamt att höra. Sköt om er nu och så håller jag tummarna för att du snart återvänder hit.

Kram!
 

Nej!

Skrivet av  Victoria69 bf 8/11
Nej, jag har inga ord... Livet är orättvist ibland. Tänker på dig och skickar alla kramar som finns!
 

Med om samma sak...

Skrivet av  Lapplandstjejjen
jag vet precis hur det känns... har varit med om samma sak vårt andra försök slutade så...
Det var fruktansvärt.
Finns om du vill prata.
Valde oxå att ta medicin för att då det ur kroppen.
Kram K
 

Vännen!!!!

Skrivet av  Smulan
Oj vad det hugger i hjärtat på mig när jag tänker på detta hemska som drabbat er. Vet precis vad du går igenom. Fick själv ett missfall efter första försöket. Visserligen började jag blöda innan vi visste om att det var missfall så jag slapp ta tabletter. Men förstår verkligen den enorma smärta ni genomgår just nu!

Ta hand om er och hoppas ni snart känner er motiverade att ta nya tag!
Men ett litet tips är att inte skynda på ngt, låt allt ta den tid det tar!

Tänker på dig!!!

*KRAM*
 

åh vad tråkigt

Skrivet av  Maarija med Tove89 och Simon03
måste kännas jobbigt att komma en bit på väg och att det sen går åt fanders. Cyberkramar i massor till dig och pappan och lycka till efter sommaren.
 

trist

Skrivet av  forvirrad
Åh, vad trist! Bättre lycka nästa gång... eller någon annan dum klycha. Det finns som ingenting vettigt att skriva i en sån här situation.
 

näääe gumman

Skrivet av  Arwen4ever spraydag1 försök 3
Va tråkigt och jag gråter för er skulle. Man önskar ju att vi skulle slippa sånt här när vi väl blir gravida.

Kramar till dig och mannen och jag håller tummarna för att det går bättre efter sommaren.
 

tack alla goa..

Skrivet av  Papegojan
Jag har hållit mig härifrån en hel del för att försöka må bättre. Men jag dras tillbaka hit hela tiden. Det är svårt att hålla sig ifrån ett ställe där man kan få stöd och uppmuntran i såna mängder.

Men det känns faktistk bättre nu efter en vecka, men jag förstår nu att jag måste tillåta mig att sörja klart innan nästa försök.

Men som sagt tiden läker alla sår (de flesta iallfall)

Ta vara på er så ses vi.
 

Nä fy så tråkigt..

Skrivet av  Thereses mamma bf 1/7
usch, sådant får egentligen bara inte hända..

Många kramar!
/Mia
 

Artiklar från Familjeliv