Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Längtan och Arwen!

Skrivet av Maddis
Stort tack till er som har tänkt på mig. Det värmer otroligt mycket ska ni veta. Ni är ett stort stöd för mig, hoppas att ni förstår det.

Stor kram till er!
Svar på tråden: Längtan och Arwen!

Maddis

Skrivet av  Längtan
mina tårar rinner, jag är så otroligt ledsen för er skull. Jag blev väldigt orolig när du inte svarat tidigare och hoppades in i det sista att du skulle komma med positivt besked. Jag hoppas att ni tar er tid och gör det som känns rätt för er och att nästa gång så måste ert lilla barn, som bara väntar på att få komma till er, äntligen komma till er.
kram vännen och ta hand om varandra tills ni är redo igen. Jag önskar er all lycka till. stor KRAM till dig med och tack själv för att du känner som du gör för vårt stöd
 

Gumman då

Skrivet av  Arwen4ever spraydag7 försök 3
Är så lessen för din/er skulle. Befarade det värsta men hoppades på att du bara inte hade tid att sätta dig framför datan bara.

Klart vi finns här och stötar varann, det är så svårt att förklara för nån annan hur det känns och hur lessen man är ibland, här och på IVF fattar alla direkt hur pissigt livet är ibland och man får stöd och uppmuntran att orka fortsätta.

Hoppas sommarn går fort och jag är livrädd för att även min sommar kommer att bli tung men jag är lätt optimistik idag iallafalla så kanske det funkar denna gång.

En stor varm kram till både dig och mannen.
 

Artiklar från Familjeliv