Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har köpt kläder åt Pricken :O)

Skrivet av Thereses mamma bf 1/7
Var i Täby C idag och handlade lite på Lindex åt Tess, gick en sväng förbi babyavdelningen och plockade på mig lite åt Pricken också *ler* Det blev en ursöt pyjamas, en dress m byxa och tröja + ett par ursöta små strumpor. Sitter här hemma nu och bara tittar på de små kläderna och kan inte fatta att det faktiskt verkar gå vägen den här gången. Jag har varit så himla rädd för att något ska gå snett..Nu har man ju fått blodad tand och vill bara handla ännu mer :O)

Kramiz!
/Mia
Svar på tråden: Har köpt kläder åt Pricken :O)

Ooops...

Skrivet av  Thereses mamma bf 1/7
Jag undrade just vart mitt inlägg på ank juli tagit vägen och så har det hamnat här! Hur i hela friden kunde det bli så fel? Fast å andra sidan så delar jag gärna med mig till er också men det känns iaf snopet att skriva här men tro att man är i en helt annan grupp..
 

Det var väl bara trevligt =)

Skrivet av  Time bf 17/6
Och det är bara kul när det kommer inlägg på denna sida också, även om jag förstår att du blev snopen *s*.

Jag har bara kollat på kläder en enda gång till den lille och då köpte jag en kortärmad body, men nu när jag läste ditt inlägg blev jag riktigt sugen på att ut och shoppa.
Har ju en massa kläder kvar sen sonen var liten, men han är född sent på hösten så där finns mest långärmat och tjockare kläder.
Så lite sommarkläder i storlek mindre skadar ju aldrig.
Vi ska på tillväxt-UL på torsdag, man kanske skulle passa på att kika lite då....

Kram kram
 

Det fanns så himla mycket..

Skrivet av  Thereses mamma bf 1/7
det var svårt att välja eftersom det fanns så mycket fint.

Kul att det är dax för tillväxt-UL :O) Vet inte när jag får tid men remiss är iaf skickad så det dröjer väl inte alltför länge.

Det är så mysigt att se bebisen, eller hur *ler*

Sköt om dig!
Kram!
/Mia
 

Artiklar från Familjeliv