Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej på er ALLA!!!!

Skrivet av Smulan
Jag lovar att jag skämms!!! Har inte varit här inne på en hel evighet! Tänker på er ofta men tar mig aldrig tiden att kolla in till er!

Såg att Jennivf fått en underbar och efterlängtad liten bebis! Åh vad skönt att allt gick bra! Jätte grattis till dig!

Läste att Thereses mammas lilla prick äntligen kom sig för med att vända sig! Det var ju verkligen på tiden!

Upptävker nu att jag inte varit inne på väldigt länge då jag fortfarande inte hunnit gratulera Majoslava till hennes tvillingar! Jätte grattis till dig med! Hoppas verkligen allt är bra med er!

Ska försöka hålla koll här inne på er lite bättre! är ju lite bebisar på g som ska komma inom den närmsta framtiden och jag ska verkligen försöka att uppdatera mig regelbundet!

Hoppas allt är bra med er alla!!!

Med mig är allt kanon bra! Magen ser ut som en kanonkula, utan överdrift! Alla jag möter gissar på att det är minst två där inne. Jag mår verkligen jätte bra den här graviditeten, hittills!
Har iofs lite problem med bäcknet men annars är allt bra!
Har känns de första ordentliga sparkara från bebisen nu och även den stolta blivande pappan har fått känna! Livet är verkligen underbart just nu!

Ha det så jätte bra alla ni underbara tjejer! Ska verkligen försöka bli lite mer aktiv här inne!

*kram*
Svar på tråden: Hej på er ALLA!!!!

Krama magen från mej!

Skrivet av  Gerdan
:o)
 

Toppen Smulan

Skrivet av  Längtan
har saknat rapport från dig. Blir glad att höra att allt är bra. Visst är det något mycket speciellt med sparkarna :) lycka till med maggen, kram
 

Hej.

Skrivet av  Jennivf
och tack för grattiset. Skönt att höra att allt är väl med dig. Visst är det mysigt när man kan känna bebisen röra sig inom sig.

Hoppas att du slipper mer problem med bäckenet. Ibland kan det ju vara så att det stadgar upp sig mot slutet.

Kram och lycka till.
 

Artiklar från Familjeliv