Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

guldklimpen är hemma

Skrivet av Thessan m storasyster -01 & lillklimpen
Hej,
Jag har varit dålig på att skriva under graviditeten denna gång men det är liksom lite fullt upp med en treårig numera storasyster hemma. Lillebror är idag 1 vecka men han var egentligen beräknad till nästa vecka så han överraskade oss alla och snuvade mig på min "uppladdningssemester". Nu gick det jättebra i alla fall och förlossningen blev en mycket kontrollerad och positiv upplevelse. Han var i topptrim när han kom så vi fick också en lugn och fin start tillsammans och han fann sig snabbt till rätta vid bröstet. Det känns helt fantastiskt att nu vara två-barnsmamma och allt slit med äggdonationsbehandlingar känns helt plötsligt som "det var väl inget". Grattis till alla er som nu bär på era barn inne i maggen och ännu större grattis till er som nyss fått dem på utsidan. Större mirakel finns inte. Kram
Svar på tråden: guldklimpen är hemma

Jag tänkte precis i förrgår efterlysa dig :)

Skrivet av  Längtan
GRATTIS! Vad härligt att det gått bra och att det flyter på med lillklimpen. Även lillklimpens storasyster kom ju tidigare och passade på att snuva mig på min bebbedag :) Vad härligt att nu vara tvåbarnsmamma, tror du jag hoppas det går fort nu fram till augusti så jag också får träffa bebbe :)
Gick det snabbare än med storasyster, hon ville ju verkligen inte vänta på sig?
GRATTIS igen och lycka till med lillklimpen och som tvåbarnsmamma, kram och hälsningar till hela familjen
 

Grattis till

Skrivet av  catrin23 bf 24/8
eran lilla guldklimp. Lycka till.
 

Grattis till lillklimpen!

Skrivet av  MayK bf 8/10
Lycka till framöver!

Kram!
 

Stort grattis

Skrivet av  Jenny & Molly 5/6
till din guldklimp... ;)
Jag blir alldeles tårögd när jag läser dina fina och positiva ord om din förlossning.

Kram.
 

Stort grattis till lillkillen! *imt*

Skrivet av  Moni mSebastian & Felix
 

Grattis till lillprinsen!!!*imt*

Skrivet av  Thereses mamma bf 1/7 (+1)
:O)
 

Grattis! *imt*

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
*
 

Härligt!

Skrivet av  Maarija m Tove89 o Simon03
Visst är det ljuvligt med förlossningar som bara flyter! Ta väl hand om ert mirakel nu och njuuut! Grattis i massor!
 

Artiklar från Familjeliv