Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ont, ont, ont...

Skrivet av Thereses mamma m Pricken på G!
Har stått i duschen i säkert en timme. Klockade nyss den senaste värken och den höll i sig 46 hemska sekunder. Nu är det allt mellan 6 min till 4 min mellan så det råder ingen tvekan om att Pricken vill ut!

En mycket nervös Peter har ringt och förvarnat mamma som är startberedd. Förlossningen tyckte att vi gott kunde åka in för en koll men jag vill inte åka innan jag känner mig säker på att få stanna kvar. Roligare kan man ju ha det än att åka bil mellan Rimbo och Danderyd nattetid..

Få se om jag hinner in en sista gång innan vi så småningom åker. Ni kan väl hålla en tumme eller två att det inte ska bli för olidligt..?

Många kramar!
/Mia
Svar på tråden: Ont, ont, ont...

Åååhh gumman!

Skrivet av  B-boom
Jag håller mina tummar för att Pricken är på gång ordentligt nu! Tänker på er! Kraaaaaam
 

Som det låter så har du

Skrivet av  Maarija med Tove89 o Simon03
förhoppningsvis fått en liten prick vid det här laget! Hoppas jag i alla fall:-) Jag håller tummar för att allt gått bra och att du nu är världens lyckligaste med ett litet knyte på magen i stället för i!
 

Vännen!!!

Skrivet av  Smulan
Drömde precis om dig inatt. Hoppas verkligen att allt gick bra inatt så du inte vart hemskickad, utan att du nu ligger och snusar på en underbar liten bebis!!!

Tänker på dig och fortsätter hålla tummarna utifall att bebisen är av den envisa sorten och vill plåga mamma ngra timmar till!

*kram*
 

Lycka till! (imt)

Skrivet av  Majoslava
 

Håller hårt!

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
Förhoppningsvis så är lill*n redan ute hos er.
Jag har de där hemska värkarna färskt i minne, men just nu ligger det här en underbar liten kille i min famn som gör att man bara går runt och ler.
Nu är det er tur.
Lycka till!!!
Kram!
 

Hoppas..

Skrivet av  Biörna med Johannes 12/6
..att allt redan är klart och att det inte blev alltför tufft. Lycka till och kram från Biörna.
 

Artiklar från Familjeliv