Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

G*R*A*T*T*I*S* Carl, Albin och Emelie

Skrivet av B-boom på besök
på er första födelsedag!!! Många kramar från mig
Svar på tråden: G*R*A*T*T*I*S* Carl, Albin och Emelie

Jag hänger på & säger grattis!!!*imt*

Skrivet av  Moni m Sebastian & Felix
 

Tack så jättemycket!

Skrivet av  Lillan med Carl 6/7 (på besök)
Har inte kunnat komma in på internet sedan den 16/6 (abstinens!!!) så det är jättekul att komma in och se en hälsning till lille Carl... Ska skicka lite födelsedagsbilder på mail till dig när jag har möjlighet!
 

Grattis i efterskott!

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
Tänk att det redan gått ett år!

Min systerdotter fyllde ett år i början på juni och han som förut varit familjens minsting har nu plötsligt blivit jättestor sen Tobias kom.
De är för härliga!
Ha det bra! Kram!
 

Åhh tack :)

Skrivet av  Maria med Emelie&Albin 6/7-03 (26+2)
Vad gulliga ni är :) Ja nu är våra trillingar 1 helt år...fast jag gissar att Carl är bra mycket större än mina ;)

Kram
 

Är inte så säker på det!

Skrivet av  Lillan med Carl 6/7-03
Carlitos är nu 74 cm lång och väger 9010 g (per igår). Antar att dina är på väg om! Han har dessutom gått och stukat handleden rejält (var inne och röntgade förra helgen), så hans sent påkomna krypning återgick till ålning medelst hasning igen... Han lär väl gå någon gång vid jul, suckar vi ;-)
 

Då är nog Albin och Carl...

Skrivet av  Maria med Emelie&Albin 6/7-03 (26+2)
..lika långa men Albin väger ca 7300 så han är såååå smal.
Stackars lille Carl! Det måste göra väldigt ont att krypa med stukad handled så jag förstår att han hasar istället.
Emelie hasar oxå runt och verkar inte alls ha kommit på varför man skulle krypa. Hon tar ju sig dit hon vill ;)

Kram
 

Lillan...

Skrivet av  Moni m Sebastian & Felix
du är inte på väg hit nått eller?? Längar efter en babyträff med att trollen, och nu är ju inte mina så hjälplösa längre. Skulle vara såå kul! Sen vill jag att du ger calle en krya-på-sig kram från oss, stackarn, inte roligt att ha så ont. Hur gick det till när han stukade handleden? Ta vara på er!!! Kramizzzzz
 

Kommer i augusti!

Skrivet av  Lillan med Carl 6/7-03
Pga alla bestyr med brorsans bröllop (snyggingen finns att beskåda på vår hemsida www.fortea.se) så har ju våren och försommaren försvunnit i ett nafs och nu drar vi till Spanien i tre veckor, så det blir ett augustibesök... Hoppas att ni har någon dag ledig!
 

Lite sen då men jag vill

Skrivet av  Maarija med Tove89 o Simon03
också gratta!!! Tänk att det går så fort. Och de är så söta allihop! På deras födelsedag fick kompisar till oss barnbesked - de ska hämta sin lilla tjej i slutet av augusti, så himla kul det med! Grattis igen till Carl och Emelie och Albin!
 

En bra dag helt enkelt!

Skrivet av  Lillan med Carl 6/7-03
Det känns som ett gott omen att de fick barnbesked den dagen!
 

Sent här med men..

Skrivet av  Biörna med Johannes 12/6
..vill haka på. Hade inte fattat att era små redan är ett år. Grattis alla tre barnen! Kramar.
 

Artiklar från Familjeliv