Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad gör ni?

Skrivet av Thereses & Mattias mamma
Jag har så himla trååååkigt. Peter sitter i vardagrummet och blir ihjälpratad av Therese, Mattias sover och jag bara sitter vid datorn. Baby blues har jag åkt på också, tur man vet att det går över för det är inte särskilt roligt :O( Nåja, får glädjas åt oväntade pengar i veckan och sådant är alltid kul. Ska ta en del av dem med mig till Norrtälje och shoppa lite för det är bästa medicinen mot deppighet!

Kramar till er alla!
/Mia
Svar på tråden: Vad gör ni?

Här tas sjukt barn

Skrivet av  Maarija med Tove89 o Simon03
om hand:-( Simon har varit dunderförkyld med feber (ett par dar), snor, halsrossel och ögonkladd i en vecka. Innan det hade han knappt hunnit bli bra från förra snoromgången. Det är jobbigt när de små är sjuka, man kan inte förklara och man kan inte hjälpa. Han kämpar med att andas när han ska amma och man tycker sååå synd om honom. Hoppas att det hjälper med shoppingturen, jag brukar också shoppa när jag känner depp. Fast nu på sommaren kan jag också tänka mig en svamptur i skogen. Känner mig så nyttig om jag kommer hem med mat i korgen, det är väl nå´t nedärvt antar jag:-) Och just nu får det bli skogsturer för jag har då inga oväntade pengar som droppar in, snarare skyfall av pengar som rinner ut, håller på att fixa bilplatsen och det kostar. Dessutom byggs staket för att hålla barn och hund på gården i stället för på gatan och det är inte heller gratis...men det blir fint. Hoppas att du får en bättre dag i dag! Kram
 

Ja, säg det ;)

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
Ammar, tvättar, byter blöja, lagar mat, försöker hinna med att leka med storebror....ändå hinner jag ingenting känns det som.
Datorn är jag alltför sällan vid nuförtiden.

Jag har varit förkyld och stackars lille Tobias åkte på hosta och snuva han med. Men nu mår vi lite bättre.
Hoppas du slipper trängas med alltför många sommargäster här i stan ;)
Kram!
 

här..

Skrivet av  Majoslava
tar vi det lugnt.
Känner att det ät ett förmån att ha 4 barn hemma, och ha 2 spädbarn samtidigt. Dagarna går åt att serva tvillingarna, men tyvärr känns det som att tiden går så fort, och snart är alla barn stora...
Jag har det riktigt mysigt och är glad över min familj.
 

Tycker fortfarande att

Skrivet av  Py
det är så himla kul att du är 4-barnsmamma!!! Ler varje gång jag tänker på det!!
Kram Py
 

Ammar och ammar!

Skrivet av  Biörna med Johannes 12/6
Var också bluesig och grät så lätt för någon vecka sen några dagar. Ägnade mig också åt lite tröstshopping och det var fin bot. Kram på dig!
 

Artiklar från Familjeliv