Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vilka är gravida nu?

Skrivet av Biörna med Johannes 12/6
Och när ska ni ha? Håller tummarna för er!

Inte mycket jag hinner in här nu för Johannes är en mycket hungrig bebis vissa dagar. Sitter och förundras över att man kan hinna med ett syskon och att laga mat samtidigt som man helammar. Hur hinner ni? Ni skulle ju ha någon slags medalj tjejjer! Idag hann jag inte klä på mig förrän vid tvåtiden och jag har bara J och mig själv att ta hand om. Tur att mannen är hemma och lagar mat åt oss annars skulle det få bli hämtpizza många dagar.
Svar på tråden: Vilka är gravida nu?

Jag!

Skrivet av  Tizzzan
Går in i v 8 imorgon så det är alldeles färskt(och väldigt osäkert, fick ju missfall förra året)

Ska på första VUL:et nästa vecka för att se om det är en eller två små. Fick tillbaka 2 guldägg nu sist vid tredje IVF:en

Annars verkar här bara spruta ut bebisar ;)))Hoppas det kommer fler från IVF sidan nu i höst!
 

jag är det

Skrivet av  catrin 23 bf 24/8
är idag i vecka 35+0 går här och väntar på min lilla skrutta .Blodtrycket hoppar upp och ner och har mycket mensvärk till och från. Får se när hon tänker komma. Det låter mycket mysigare och sitta med en liten bebis börjar bli så trött på att bara vänta vill se resultatet nu efter så många år.
 

Jag.

Skrivet av  Mia bf 19/7-04 +1 dag
Jag hade bf igår och alltså inne på övertid nu :-(
Lillan verkar trivas där inne.
 

Jag!

Skrivet av  v69 bf 8/11
v25 nu....
 

Jag är!

Skrivet av  Mascot
Jag är beräknad till 2/9 men det vete sjutton. Var inne på förlossning och BB ett dygn nu. Kommer säkert en liten tjej för tidigt.
Kollade med tillväxt-ul idag och hon såg ingen pung! Hihi!
 

Här också!

Skrivet av  Allis
Nästan halvvägs är vi, v.19+1 och den lilla ungen beräknas till Lucia ungefär.
 

Och jag! *imt*

Skrivet av  Lottis bf 23/21
*
 

Jag!

Skrivet av  MayK bf 8/10
Bf enligt IVF är 5/10 och enligt UL 8/10. Är i vecka 29 nu och börjar bli rejält stor får jag höra titt som tätt... :-)
 

Inte jag :)

Skrivet av  Längtan nu med 2 små
längre hihi
 

Artiklar från Familjeliv