Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hallå!

Skrivet av Smulan
Oj vad länge sedan det var jag var inne här på sidan!
Hoppas allt är bra med er alla!
Med oss är det bara bra. Är tjock som en padda och bebisen sparkar på som en vild liten fisk. Känns så himla underbart, och jag mår så oförskämt bra. Så allt slit vi lagt ner känns verkligen värt då jag nu sitter här med jordens kula och har ca 3 månader kvar tills vi får träffa vår lilla vän. Ska bli så underbart.

Har redan börjat prata om de 7 små embryon som ligger i frysen på St göran. Drömma måste man ju få göra =)

Sköt om er alla!
Svar på tråden: Hallå!

Hej vännen

Skrivet av  Arwen4ever med mirkaklet i magen BF 16/3
Det var länge sen sist och tänk att du bara har drygt 3 månader kvar innan du får träffa din lilla bebbe.

Förstår att du måste längta, jag längtar som en tok och kan inte förstå hur jag ska stå ut ända till mars, känns kanske bättre sen när det börjar synas, just nu tror jag ju inte att det är sant.

kramar till dig och magen och sköt om er.
 

Heeej =)

Skrivet av  Smulan
Jag minns att de där första veckorna var sega.. Men på något jäkla sätt så sprutade tiden iväg och magen började synas jätte tidigt på mig och då vart allt så mycket mer verkligt.

Njut av tiden, för det är ngt underbart man väntar på.
 

Men, hej!

Skrivet av  MayK bf 8/10
Så kul att "höra" från dig då! Skönt att allt är bra med er! Själv har jag 2 mnd kvar till vår lilla flicka (JA! Vi fick veta i fredags!) kommer ut till oss! Magen är jättestor och hon sparkar på för fullt här med! Lycka till vidare!

Kram!
 

Åhhh

Skrivet av  Smulan
Vad härligt att ni vet vad det är för en liten filur som ligger där inne och trycker. Du har ju mindre än 2 månader kvar, jösses vad tiden går fort!

Ta väl hand om dig!
 

Vad skönt

Skrivet av  Längtan nu med 2 små
att du mår bra. Njut av graviditeten för snart är det dags för bebben att titta ut :) kram och lycka till
 

Artiklar från Familjeliv