Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Längtan!

Skrivet av Maddis
Hallå tjejen! *Ropar* Hur mår du?
Det var länge sen jag "såg" dig och jag undrar så hur det går. Snart dags, eller hur?

Kram vännen!
Svar på tråden: Längtan!

Hej vännen

Skrivet av  Längtan nu med 2 små
Jag mår toppen jag är så lycklig :) Vår tjej har kommit och hon är alldeles underbar. Hon var ganska stor tycker jag, vägde 3 kg och var strax under 50 cm lång.Allt gick jättebra med förlossningen och amningen fungerar jättebra den med. Mycket bättre än förra gången med storebror. Det är verkligen annorlunda att vara 2-barnsförälder för planeringen när man ska göra något håller aldrig :) Sömnen fungerar bra, hon sover bra och som tur är gör storebror det med :) Växer fort gör hon också kommer inte ihåg att det gick så fort :)

Jag önskar dig all lycka till idag och hoppas du snart gör oss sällskap här igen. Kram vännen jag tänker ofta på dig
 

Åhh GRATTIS!!!

Skrivet av  Maddis
Vad glad jag blir! Vilka underbara nyheter. En liten flicka! Jag är så otroligt glad för din skull. När föddes hon och vad ska hon heta?
Vad skönt att allt går bra även fast det är en omställning att plötsligt ha två. Du kommer klara det galant, det är jag helt säker på :)

Åhhhh, vad härligt. Kommer att gå omkring med ett leende på läpparna nu hela kvällen.

Lova att fortsätta rapportera hur det går för er.

*KRAM* och än en gång *GRATTIS!!!*
 

Artiklar från Familjeliv