Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Okeeeeeej.....

Skrivet av Jenny & Molly 5/6
Om allt går som det skall så får jag tillbaka ett ägg vecka 48...

Jag är lite i chock tror jag...
Svar på tråden: Okeeeeeej.....

Du är snabb i vändningarna *s*

Skrivet av  myself
Kan bli ett litet sommarbarn då, om allt går som det ska. Spännande värre!
 

Wow!

Skrivet av  Time m. Tim -98 och Tobias 22/6
Det var snabba ryck =)
Då håller jag tummarna framöver!
Du håller väl oss uppdaterade under tiden?!

Annars då? Har Molly börjat prata än då?
Nä, jag skojar bara =)
Fast roliga ljud har iaf Tobias för sig. Ibland blir han rädd för sig själv när han får till något högt eller konstigt ljud, men sen skrattar han igen.
Må så gott!
Kram!!!
 

Nämen så gulligt

Skrivet av  Jenny & Molly 5/6
att han får till sådana ljud att han blir lite rädd... ;) Visst är de i en underbar ålder? Molly, min lilla vildvittra, pratar en hel del också. Hon har långa, långa, lååååååånga utläggningar då hon stirrar stint in i ens ögon och ljudar sina tankar. Tittar man bort mitt i hennes monolog blir hon så irriterad så... ;)

Kram så länge.
 

Oj!

Skrivet av  Biörna med Johannes 12/6
Har inte koll på exakt när det är just nu, men det var snabba ryck. Men förstår dig! Nog skulle jag gärna velat ge Johannes ett syskon, men känner mig för gammal (snart 38). Klarar inte en grav så tätt inpå eftersom jag hade så mycket foglossningsbesvär att jag måste ha tid att återhämta mig fysiskt. Önskar att vi satt igång md IVF genast efter 1 års misslyckade försök, men det verkade vara ett så stort steg då och man hoppas in i det sista. Vad härligt att ni har frysägg! Hoppas att Mollys första syskon snart är på gång! Kram.
 

Artiklar från Familjeliv