Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Å här var det lugnare än nånsin

Skrivet av sarawn bf 22/5-05
Vad är det som händer?? Har alla gått i novemberide och somnat och inte tänker vakna förrän till våren????
Svar på tråden: Å här var det lugnare än nånsin

Tror inte

Skrivet av  Tizzzan, v25
att det är så många gravida just nu, verkar som om alla fött från förra boomen. Är inne och kikar ibland men det verkar ödsligt. hoppas det kommer några fler snart
 

Läser men inte aktiv.

Skrivet av  ML bf 27/1
Det är jag i ett nötskal...
Vi ska ha barn i slutet av januari så jag håller mest till på ankomstsidan men läser här så fort någon skriver. Men jag håller med dig Tizzzan att det verkar vara få som är på G just nu. Det flesta har fått eller ska få vilken dag som helst som skriver här.
Fast vi får väl starta en ny trend (fast jag är himla dålig på att skriva just nu pga trötthet).

Kramar till er allihopa!
 

Jag tror att...

Skrivet av  Anso m Felicia + bf 21/6
.. vi är en del gravida. Men de flesta verkar inte ha hittat hit riktigt.

Det är ju ändå en del som testat positivt de senaste månaderna. Även om man inte kan kalla det en boom.
 

Jättegrattis!!!

Skrivet av  Tizzzan, v 25
Kul att det lyckats igen för er. Vi var ju mer eller mindre synkisar i juni kommer jag ihåg.

Hoppas att h*n stannar till i juni nu!
 

AAaaaaaaaaaaa

Skrivet av  Moni m Twinzz
är det redan v 25???? Jisses va tiden gått fort!! Hur mår du??? Ar allt bra??? Kramizzzz
 

Ja det går undan...

Skrivet av  Tizzzan, v 25
mår jättebra och har skonats mot de flesta krämpor. Är så unnnnnderrrrrbartt att äntligen få gå här med vacker mage!Älskar att vara gravid.

Tycker att det går lättare nu när man känner sparkar och vet att allt är bra. var mycket oro innan i och med MA förra året men nu njuter jag för fulla muggar.

Pussa gullungarna från mig!
Kram Tizzzan
 

Artiklar från Familjeliv