Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tänk..

Skrivet av Anso m Felicia + bf 21/6
.. igår fyllde våran snutta två år. Jag kan inte riktigt förstå att det snart är tre år sedan vi startade vår IVF. Tiden springer verkligen iväg.

Och nu har vi glädjen att vänta ett syskon, en blivande sommarbebis. Oron är stor efter vårt missfall i somras.
Svar på tråden: Tänk..

lycka till.imt

Skrivet av  andromeda
.
 

Tiden går

Skrivet av  Jenny m Molly
verkligen fort. Herrejesus, min lilla Molly är ju redan fem månader och med den hastighet som tiden svischar förbi har hon väl både pojkvän och körkort snart... ;)

Jag förstår så väl oron om att denna graviditeten skall sluta som förra. Jag hoppas att det kommer kännas lite bättre när du passerat de första tre månaderna och den tidpunkten ditt missfall var.

En stor lyckatillkram från mig och Molly
 

Förstår

Skrivet av  sarawn bf 22/5-05
Dina känslor precis! Känner samma sak oxå då vi hade ett tidigt missfall i fjol höst och nu väntar en liten igen.
Håller tummen för er!
Kram!!
 

Nyfiken i en strut...

Skrivet av  zookie
Är lite nyfiken, du behöver inte svara om du inte vill!
Är kommande bebis också IVF bebis, eller har ni lyckats på "vanlig" väg?
Vår lilla IVF flicka är 5 mån och vi hoppas naturligtvis på ett syskon senare, men det känns motigt att börja om med sprutor od.
Stort grattis till kommande sommarbebisen =)
 

Vi ska med få ett syskon den 21/6 =)

Skrivet av  Nenne
Vi har en tjej som precis fyllt tre år och efter fyra ivf försök efter henne har vi entligen blivit gravida igen och väntar ett syskon till henne. Känns helt underbart, trodde aldrig vi skulle få uppleva detta igen.

Lycka till

//Nenne (Sthlm)
 

Artiklar från Familjeliv