Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hoppar in hit från UF!

Skrivet av ~johanna~
Hoppas jag är välkommen :) Johanna heter jag och har en man och en dotter som heter Alicia och som fyllde två förra veckan. Hela familjen bor i S-telge med två hundar och några dammråttor. Jag pluggar till lärare, just nu läser jag kulturgeografi. Jag har läst och skrivit inne på UF men nu känns det som om jag blivit lite för "gammal" för de diskussioner som förs där inne.

h/
Johanna

Svar på tråden: hoppar in hit från UF!

Hej!

Skrivet av  Marie med Alex4, Oliver1 & Alicia 2/4-04
Fint namn hon har din dotter! ;-) Jag har 3 barn och hittade fn/aff aug-03 så jag har aldrig varit på UF. Mer om mig/oss i min info. :-)
 

tackar...

Skrivet av  ~johanna~
visst är Alicia fint. Fast ska jag vara ärlig så var det min man som valde, vi drog lott: pojke så fick jag välja och flicka så fick han bestämma namn *S*
 

välkommen hit

Skrivet av  Ebba m 3
här händer inte så mycket, men det kan man ju alltid ändra på. Vi är ju ganska många som tittar in här, så fram för fler inlägg! Det sista var riktat till alla här inne, ikl mig själv! Välkommen är du iaf.
 

tack!

Skrivet av  ~johanna~
verkar vara bra stämning här inne iallafall. Lite enkäter brukar på fart på en grupp *S*
 

Hej!

Skrivet av  akki
Klart du är välkommen!
jag är 26 år och har tre illbattingar i åldern 8,5, 5 och 2 år.Bor i västerort,stockholm.
Nu blir jag ju lite nyfiken,lärare? Vilken åldersgrupp vill du jobba med och kulturgeografi, vad innebär det? Låter jättekul.
Mitt mål är att bli specialpedagog, men jag måste plugga in min matte först,och jag är verkligen usel inom det ämnet,så vi får se hur det går...
 

hej!

Skrivet av  ~johanna~