Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har era barns särskolor

Skrivet av engeltina
"öppet hus"?
Svar på tråden: Har era barns särskolor

de ska ha det

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
här i Borlänge nästa vecka, har jag för mig att det va. Tänkte gå och se vad det är då.
 

Hoppas ni får det

Skrivet av  engeltina
trevligt!:-)
 

Det var

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
mkt trevligt, men det var inte öppet hus, "bara" info om särskolan, jag har fått fel information, men det gör inget, fick veta en hel del iaf. :-)
 

Jag vet inte

Skrivet av  Linda S
men det kanske vore ett bra tillfälle att besöka. Vår son börjar vanlig förskoleklass till hösen och vi har blivit erbjudna att besöka särskolan. Men varken jag eller maken är intresserad av ett formelt besök. Ett lite ledigare besök som ett öppet hus vore ju inte så dumt.
 

Ja!Bara ha en chans till

Skrivet av  engeltina
observation, fältstudier säger jag "skadad" av mitt forskningsarbete i skolan :-)
 

Ska ni dit? *IMT*

Skrivet av  c
,
 

Det återstår att se c!

Skrivet av  engeltina
Vi har inte fått någon skriftlig info som förr om åren. Vet inte om barnen ska vara kompensationslediga efteråt eftersom öppet hus ju är på lördag.

Vi har varit där två ggr på Öppet hus; för H blir det helt fel att vara där en lördag. I fjol medverkade han inte alls så maken fick gå ut med honom (arg som ett bi) medan jag satt och lyssnade på ett uppträdande.

Vi kanske far dit en stund innan det är slut.
Rent arbetsmässigt tycker jag det är intressant; skrev B-uppsats om träningsskolan och gjorde fältstudier.

Ska ni?:-)
 

Kompensationsledigt

Skrivet av  c
har de direkt på måndagen den 22:a, har ni inte fått info om det? Jag har inte reflekterat över att det inte kommit någon information då jag ju var med och planerade dagen :).

Ja vi kommer att vara där fast kanske inte hela tiden, vi kör in H vid nio sedan får vi se om vi stannar eller återkommer innan tolv.
 

Oj! Varför gör de så?

Skrivet av  engeltina
Fick "helt apprpoå" info i kontaktboken av fröken knappt en v före öppet hus!
Skrev i går i boken och frågade om kompensationsledigt då vi ju båda har heltidssysselsättningar...
*blir ledsen*

Tack för infot c!
Var rädd om dig.
 

*OT* Ringde.

Skrivet av  engeltina
En på fritids tyckte inte det var konstigt att vi inte fått info (om att det inte är skola på måndag) för fritids är ju öppet. Vilken strålande info man får och vilken kommunikation *hurra*

Förlåt?
 

Artiklar från Familjeliv