Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Oj då! Nu är det dags!

Skrivet av solna-madde *fjärilar i magen igen*
Min första intervju av två blev ju framflyttad från den 6/2 till den 18/2 och jag gick omkring och muttrade och surade över det. Nu har det blivit ändrat!
Min man fick förhinder till att komma på intervju imorgon så jag tar hans tid och han tar min den 18:e!
Helt plötsligt blev jag nervös och skakis, tänk nu är det äntligen dags!

Hoppas bara våran hemutredare tycker att det är ok att vi byter, får inte tag på henne dessvärre..

kram!
Svar på tråden: Oj då! Nu är det dags!

hoppsan

Skrivet av  lotta
så kan det gå. Men det är inget att vara nervös för brukar de flesta säga(vår hemutredare gjorde inte djupintervju med oss). Man oroar sig i onödan för utredningen.

kramar och lycka till!
 

ja, men hur gick det då?

Skrivet av  lotta
Nyfiken och väntar otåligt på´att få höra om allt gick bra!

Lotta
 

Jodå...

Skrivet av  solna-madde
...det gick superbra! Det var mycket roligare än jag kunnat föreställa mig!
Jag var även på min andra intervju den 12/2.
Nu skulle min man vara på intervju den 18:e men tyvärr så vändes våra liv upp och ner i och med att min mans pappa gick bort i fredags så vi får se när vi går vidare med våran hemutredning.
Just nu så känns sorgen och förtvivlan så mycket större...

kram
 

jag tycker att han ska gå

Skrivet av  annan anno
ändå Full förståelse för att det kan kännas jobbigt men en lång väg som man inte vill ska bli längre Det är rena fakta,,
 

åh, nej

Skrivet av  lotta
så tråkigt att det skulle bli så mitt i allt. Det är ju aldirg en bättre tidpunkt för sådant tragiskt men i alla fall.....Ta er tid och samla er och kom tillbaka när det känns rätt!

kramar!!!!
 

Artiklar från Familjeliv