Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ny sjukgymnast (långt)

Skrivet av lilla o
Hej!
Nu har vi varit på vårt första besök hos vår nya sjukgymnast. Eftersom min flicka skrek varje gång vi var hos den förra tyckte jag att det var tid att byta. Tack för alla synpunkter ni kommit med tidigare angående detta.

Den nya sjukgymnasten har tidigare erfarenhet av torticollisbarn. Det känns bra. Hon var positiv och lekte och pratade hela tiden under undersökningen. Min flicka tyckte det var roligt att undersöka alla nya leksaker... *ler*... Sjukgymnasten tyckte att vi gjort en bra arbete såhär långt, även om det är en bit kvar. Hon tror att allt kommer att bli bra med mer träning. Känns skönt att få det konstaterat! Innan har framtiden känts så mycket mer osäker. Lite nya övningar fick vi också och ny tid om en månad.

Ville bara berätta att allt gått bra. Just nu är jag väldigt glad att jag bytte sjukgymnast... det känns värt att trixa lite innan man hittar rätt eftersom barnen ändå är det viktigaste man har. Naturligtvis vet jag ännu inte om jag hittat rätt, men just nu känns det så i alla fall.
Svar på tråden: ny sjukgymnast (långt)

va bra!

Skrivet av  Kattis med Theo 020127
Toppen! Det känns alltid bra att dom har erfarenhet. Skönt att din lilla inte var lessen.
vi ska till vår sjukgymnast på fredag igen. får se vad hon säger denna gång.
 

Berätta...

Skrivet av  Maria & Noah
mera när du har varit där. Hoppas verkligen att det har gått framåt med Theo :-)

Kram Maria
 

Artiklar från Familjeliv