Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hör kanske inte hemma här men..+fråga

Skrivet av Cesse m. Simon 0109+pyret bf 26/8
Jag har själv vart öronbarn och räknas väl fortfarande dit skulle jag tro, tyvärr!
Jag hade öroninflammation på öroninflammation, sprucken trumhinna, operation för att ta bort polyper och sätta in rör (vilket inte skedde) istället stack de hål på mina trumhinnor för att få ut vätskan som låg bakom.
Idag har jag inte längre öroninflammationer, har inte haft på ett par år, men istället får jag gå på regelbundna kontroller vartannat år för att se så att hörseln inte går ned för mkt, den har gått nedåt ett par år, men avstannade för ett litet tag sen!
Jag mår bra trots att jag kanske inte hör lika väl som alla andra idag och mina operationer för öronen har vart lätta att genomlida :)

Min berättelse är väl att det inte är världens hemskaste att vara/ha vart öronbarn men sen undrar jag även om det är ärftligt?? För min lilla kille på snart 2,5 år säger ofta att han inte hör olika saker och han har mycket guck/gegga i öronen som sakta kryper fram när han badad, det är tjockt så det kommer inte mkt åt gången! Vad kan gucken vara? Någon som vet?
Svar på tråden: Hör kanske inte hemma här men..+fråga
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv