Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej!

Skrivet av monica
jag är ny på den här sidan har hittat hit nu.
Min lillkille som är 2 år och 5 mån. skulle ha opererats för två veckor sedan men då hade han vattkoppor så typiskt att dom skulle komma just då.

Nu har vi fått en ny tid den 10/5, vet inte om det blir rör eller om dom bara gör ett hål i trumhinnan och suger ut vätskan som finns där bakom. Det bestämer dom under OP, det berodde på hur polyperna bakom näsan ser ut för dom ska bort också.

Jag längtar så efter att få det här gjort, enligt läkarna så kommer jag att få en helt anann pojke efter OP.
Vi har haft det jättejobbigt lider av sömnbrist hela familjen.
Hur har ni andra det? har erat barn tagit bort polyperna också?

Ser fram emot att förhoppningsvis få ett barn som kan sova normalt.
Svar på tråden: Hej!

Åh då har vi OP samma dag

Skrivet av  Annika m. Robin 23 mån & Michelle Maj-00
Robin ska också opereras den 10:e, det blir runt 8 på morgonen, både längtar och fasar för det.
 

kul!

Skrivet av  monica
Eliott har tid 7:30, visst är det med blandade känslor men mest längtar jag dit.
Hoppas att det går bra för våra pojkar då och att allt blir bra efteråt.

Först nu hoppas jag att han blir frisk, han är jätteförkyld, hade feber inatt och kräktes en vända.

Du har du msn? skulle vara kul att prata med någon som ska operera samma dag, om hur det blir efteråt och så.
 

Tänk på oss också!

Skrivet av  Jennie med Tilde 000614 & Ville 030420
Ville ska få rör den 5/5 och jag är ganska nervös inför det.Det är att han ska bli nersövd som oroar mig.
Ni kan väl tänka lite på oss också....:)
 

klart vi ska tänka på er!

Skrivet av  monica
Lycka till och skriv gärna om hur det gick efteråt hur han mådde dagarna efteråt och så.
 

vi ska vara där 7,30!

Skrivet av  Annika m. Robin 23 mån & Michelle Maj-00
men förberedelserna och det tar väl en stund. Ska tänka på er då (allihopa).
 

Artiklar från Familjeliv