Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blev glad över att jag snart kunde "ta klivet upp" här...

Skrivet av Ulrica-inte välkommen tydligen(twins 2 år)
men så såg jag att sidan bytt namn!!Från 5 år????

Jag som trodde att denna sidan skulle ta upp PRAKTISKA problem, som inte härrör till bebisåldern?? Hur man än gör så passar man tydligen aldrig in här, när mina är 5 år så är det väl ett forum för tonårsföräldrar...*ler ironiskt*

Ni får ursäkta, men finns det inte många praktiska problemfrågor, som tex förskolefrågor, även för oss med barn mitt emellan bebisåldern och 5 år...??

Kommer nog tyvärr aldrig känna mig riktigt hemma på denna sidan.
Svar på tråden: Blev glad över att jag snart kunde "ta klivet upp" här...

Hej!

Skrivet av  Maggan
Håller med dig, mina passerar alltså den "magiska gränsen" om 2 veckor....... har jag inte platsat här förr jag heller?? Jag känner ju att jag aldrig har "platsat" på " den andra sidan" det var så många med yngre barn där!!
Har ingen aning om varför man "bytt" titel på denna sida, tycker att alla vi som inte är direkt nya föräldrar till tvillingar, har platstillhörighet på denna sida.
För mig, är det intressant att ha möjligheten, även om jag sällan känner att prioriteringen funkar, att hitta andra människor med barn på dagis, förskola, trotsåldrar, ja allt som har med tvillingar att göra som inte handlar om amning, vagnar och sovtider i första hand.
Ska nog maila redax och fråga hur dom tänker kring det hela.
Jag tycker visst att både du och jag hör hemma här , OCH alla ni andra
även om vi kanske inte är inne här så ofta!!!
Tanken finns, men inte tid & ork!!
Ha en fortsatt bra helg!
MAggan
 

Här står det ju "äldre"...

Skrivet av  Helena B A m Sofia, Yasmina & Noura
fortfarande, det är bara i vänsterspalten de har bytt namn (än så länge).
Nog för att aktiviteten är låg på den här sidan, men det beror nog inte på att åldersgränsen varit låg. Isåfall verkar det behövas ytterligare ett tvillingsnack om några tvillingföräldrar helt vill slippa ifrån småbarn...
Mina är förresten tre år om tre veckor.
 

5 år?

Skrivet av  sillen
Visst är man "äldre tvilling" när man kommit förbi babystadiet (och graviditetsstadiet!!). När ungarna plötsligt står, går pratar, jämför, dividerar och möter världen på egna ben!

Blir så glad om fler dyker upp här!
 

Artiklar från Familjeliv