Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*fniss* OT

Skrivet av Victoria med Axel och Emil
ibland blir jag så full i skratt åt mig själv, förmodligen världens mest förvirrade människa.

Skickade in en ansökan om jobb via mail häromdagen och bara skrev lite kort om mig själv och skrev även att jag inte kunde skicka med meritförteckningen för att datorn havererat. Men idag så är datorn fixad så då skickar jag den idag då tänkte jag och plitade ner några rader igen om att jag var intresserad av jobbet och att jag bifogar meritförteckningen i detta mail. Men tror ni jag bifogade den? NEJ *s*, kommer på det långt senare på em och blir som tur var bara full i skratt åt mig själv, så det var bara att masa sig in till datorn igen och skriva ett till mail (hade fått ett tillbaka då om att inte meritförteckningen var bifogad *fniss*), vilket otroligt gott intryck jag måste göra va, tror ni att jag kommer att få jobbet *S*?

Kram i sommarvärmen
Svar på tråden: *fniss* OT

Inte omöjligt

Skrivet av  Helena B A m Sofia, Yasmina & Noura
att du får jobbet! Nu har de ju lagt märke till dig på ett sätt som de annars inte skulle ha gjort!
Lycka till, om det är ett jobb du verkligen vill ha!
 

Precis! =) (till victoria)

Skrivet av  malin, med melvin å isaac 0007
Så tänkte jag oxå.. Nu lär de ju minnas dig lite mer än de andra, som försvinner i mängden=) Hoppas det är positivt bara=)

Låter iaf precis som en sak JAG skulle lyckas med...*s* =)

Kram kram
 

Artiklar från Familjeliv