Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det här med träffen....

Skrivet av Victoria med Axel och Emil
har jag funderat lite över, vi har ju tillgång (tror jag iallafall) till vårat dagis så vi skulle ju kunna ha träffen här någon helg eller så. Vi bor ju inte i världens ände, fast allt utanför Stockholm kanske ibland kan kännas så. Ni kan ju tänka på saken.

Sillen förresten, hur tycker killarna att det är att gå i olika klass, nu när dom har gått ett tag?

Nej nu ska jag plugga lite

Ha en bra dag
Svar på tråden: Det här med träffen....

f\'låt...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
nu när jag läste mitt inlägg så såg jag att det verkade lite fördomsfullt av mig att mena att alla stockholmare tror att dom är i världens centrum, det var inte så jag menade. Hoppas ingen tog illa upp.

Ha det...
 

Världens ände....

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0)
...den ligger inte hos dig:0)
Jag kan mkt väl tänka mig att köra de inte alltför många milen:0))))
Bra idé!
 

Kul...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
att du kan tänka dig att komma över om det blir så.

Och nej, vi bor ganska "centralt" ändå, inte alltför långt till dom större städerna omkring oss, och sommartid är det en riktig idyll häromkring.

Ha det bra

Kram
 

låter kul....

Skrivet av  Åsa med johannes och jonathan 011110
...med träff, får man vara med (bor i Haninge)?
 

Självklart...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
alla som kan komma är mycket välkomna. Är ju inget konkret bestämt ännu, det lutar ju åt att vi tar det till våren, men tips och ideér är kul att ge och få.

// Victoria
 

Såg först nu..:0)

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0)
...vilket fräckt personnummer dina killar har:0)
 

Låter kul...

Skrivet av  Jenni m. Anton & Kalle 0103 & Jesper 9801
..hur många mil är det från Stockholm(eller Eskilstuna)?
 

16 mil...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
tror jag att det är från Stockholm och kanske något kortare från Eskilstuna. Från Eskilstuna kan man ju åka över Västerås, förbi Sala och Heby och sedan börjar man närma sig myggriket *S*, men i somras hade vi inga mygg, dom skrämde vi in till Gävle *fniss*. Jag tror att man kan åka över Enköping hit också, från Eskilstuna, men jag är inte säker (jag och lokalsinne är ingen bra kombination).

Ni är så välkomna så om det blir träff här.

Kram
 

av någon anledning...

Skrivet av  malin med alva och albin 0105
...tycker jag att det var ett otroligt bra förslag! *S
Av nån anledning skulle det passa oss alldeles utmärkt :)
Fast andra förslag är också välkomna, det skulle ju vara så kul om det verkligen blev av att vi träffades , så många som nu vill och kan!

 

Kan tro det...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
att det passar er alldeles utmärkt, du kanske till och med hittar hit själv nu *fniss*. Ja det skulle vara jättekul med en träff, så det är bara att spåna vidare på den fronten.

Vi höres

Kram
 

Vill också vara med.....

Skrivet av  Lotta m Ebba & Alice
och träffas. Och jag känner mig säkert som hemma i dina trakter eftersom det faktiskt egentligen inte är så himla långt ifrån mina ursprungliga trakter.

Och är det så att det kanske inte skulle kunna gå att ordna med dagis och allt, så har ju även vi ett kooperativt dagis som vi får boka när det är ledigt. Så finns det en reservplan.

Väldigt roligt om vi kan få till en träff.
 

Nyfikna jag..

Skrivet av  Jenni m. Anton & Kalle 0103 & Jesper 9801
..undrar bara var ni bor?!?!?
 

Vi bor....

Skrivet av  Lotta m Ebba & Alice
i Sundbyberg.
 

Artiklar från Familjeliv