Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hopplös årstid!

Skrivet av Jensita m Kajsa & Filippa
Nu skall det föreställa sommar ute och med en gång så blir jag jättedålig på att gå in och läsa och skriva här...suck. Egentligen vill jag men det blir liksom inte av. Fast idag blåste det halv storm ute och kändes så ruggigt så då blev det ett litet besök här i alla fall :-)
För juni är ju som juni är - sol, regn, kallt, varmt, blåsigt, vindstilla....allt i en salig röra så man vet ju inte från ena timman till den andra vad det skall bli för väder.
(Men när vi skall till Astrid Lindgrens värld, då får det minsann vara fint! Det har jag beställt.)

Här är allt bra. Jag växer och är i v 27 nu. Tiden går sååååå fort! Och jag har inte förberett någonting..., förra gången hade man allt klart nu men denna gången.....jag vet ju knappt i vilken vecka jag är :-)

Men tjejerna är i alla fall väldigt förväntansfulla och pratar hela tiden om allt de skall göra när de blir storasystrar - tex börja tycka om senap, sträcka ut handen när de skall svänga med cykeln, sova över hon en kompis osv. Snacka om att de blir besvikna när de vaknar och upptäcker att allt är som vanligt, bara mer bäbisskrik och mindre uppmärksamhet *skratt*.

Jag önskar så att jag kunnat vara med om det blir en tvillingträff men den lär ju ligga lite fel i tiden för min del. Jag kommer att vara suuuuuperavundsjuk på er som kan åka :-)

Ha det bra alla goa mammor!
Svar på tråden: Hopplös årstid!
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv