Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny på denna sida

Skrivet av Thess m E&V 020209
Hej!

Är ny på denna sida nu när de ändrat att den är från två år!

Heter Therese och är mamma till tvillingarna Ebba och Viktor som är 2 år och 4 månader. De går på dagis medans jag och deras far jobbar. De är kompisar ofta men lika ofta (kanske oftare) bråkar de.

Har läst ganska mycket på denna sida och det måste jag säga är ganska kul! Men hoppas nu att jag kan få in en fråga då och då.

/Therese
Svar på tråden: Ny på denna sida

Välkommen!!

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil 3 år
och hoppas att du kommer att trivas här med oss, då vet du kanske lite om vem jag är, om inte så kommer en liten presentation, heter alltså Victoria och det är mina busgrabbar Axel och Emil 3 år som är anledningen till att jag hänger på den här sidan, men jag, eller vi ska jag väl säga för jag har ju en sambo också, har två barn till som heter Cornelia (7 år i morgon) och Simon som blir 5 år.

Är en glad prick (oftast) som vimsar runt i skogarna runt Dalälven i Gästrikland och älskar att svamla på om allt och inget, inte alltid om själva tvillingskapet kanske, men det kommer väl lite sånt också emellanåt.

Det är bara att surra på härinne som sagt var.

//Victoria
 

Välkommen..

Skrivet av  Jenni m. Anton & Kalle 3 år & Jesper 6 år
.."över" till denna sida. Mina killar är 3 år och heter Anton Och Kalle, storebror heter Jesper och är 6 år.
jag har skrivit här ett tag trots att killarna inte har vatit fem år, men som sagt, nu är det legalt!

/Jenni
 

Välkommenn över hit!

Skrivet av  Lena m. Kim & Emil
Kort presetation av mig:
Jag heter Lena är 33 år, är bostatt i Tyslkand med mina twins Kim & Emil som är 3 1/2 år nu och med make och hund

Hoppas du ska trivas här
 

Artiklar från Familjeliv