Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hallå, får jag vara med?

Skrivet av Maria m Signe & Astrid -02
Är inte så aktiv här på FN längre men tittar in och läser rätt ofta så jag har full koll på er ;-).

Vet inte om jag behöver presentera mig, de flesta namnen se bekanta ut. En liten kortis kanske. Jag heter Maria och bor i Boden, Norrbotten, tillsammans med Ulf och våra tvillingtjejer Signe & Astrid (2 år) och Viktor (9 år). Viktor bor hos sin pappa varannan vecka.

Mina tjejer fyller snart 2 år. Har ni några tips på presenter? Känns som om de har så mycket leksaker.

Kram från oss

Svar på tråden: Hallå, får jag vara med?

Hejsan!!

Skrivet av  Sara
Kul att du hittat tillbaka hit!! Jag har ju själv inte varit så aktiv den senaste tiden, men ska försöka bättra mig...! :-)

Har nog inga bra presentförslag, men jag minns att när Christian och Patrik fyllde 2 år fick de riktiga sängar- och det var faktiskt en riktigt uppskattad present! Från den dagen började de också sova ordentligt... Vi hade stora problem med en av killarna som inte ville sova på natten, så att köpa sängar var det sista hoppet! Och det funkade! :-)

Presentförslag... Hmm, kläder? Men, det kanske inte är så kul för tjejerna... Någon film? Musik? Målargrejer?
Jag funderar vidare och återkommer! :-)

Ha en bra dag!
 

Välkommen hit.

Skrivet av  Jensita m Kajsa & Filippa och lille Theo
Klart du får vara med!!!

Har nog inte så många bra presentförslag. Jag har nästan glömt vad mina tjejer fick när de fyllde två.
Några förslag kan ju vara trehjulingar, docksaker (typ liten sulky, bilstol mm), pussel osv.
 

Hehe...

Skrivet av  sillen
...här är det nioårskalas på gång, du lirar ju i den matchen också så du vet ju vad som funkar gäller där. Har idag släpat/kånkat/stånkat hem en JÄTTETUNG och JÄTTESTOR kartong med en PC-ratt med diverse konstiga finesser?!?!

Men två tvååringar *tänk tänk*, vet att killarna fick ett sådant där FisherPrice-garage som de älskade i många år..

Inget bättre bidrag från mig, bara lite svammel!
kram
 

Artiklar från Familjeliv