Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God kväll!

Skrivet av Maria m Signe & Astrid 020919
Kul att se att det är lite aktivitet här inne i alla fall. Jag är ensam med töserna i veckan så jag lär titta in här på kvällskvisten när lugnet har lagt sig. Det är så trist att vara ensam på kvällarna. Signe & Astrid sover vid 19:30 och vid 20:00 har man röjt undan det värsta.

Idag har jag ägnat mig åt förberedelser inför ensamveckan. Lagat mat för flera dagar, storhandlat och tvättat, man ser botten på tvättkorgen. Visst har jag varit duktig?

Har även hunnit möblera om i vardagsrummet med Signe & Astrid som hejjarklack. De blev het tokiga när jag började släpa runt med alla möbler.

Jag och Viktor har haft en härlig helg bara han och jag. Bio, käkat nästan alla måltider på restaurang och snaskat godis framför tvn.

Tja det var en liten rapport från oss. Sov gott!
Svar på tråden: God kväll!

Finns den på riktigt??

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Jag som trodde att det var nåt som nån elak nitisk skurgumma hittat på....botten på tvättkorgen alltså;0)
Jag har anat den vid något tillfälle..men det var länge sen sist nu...*s*
Idag har vi dessutom bytt lakan i vääldigt många sängar plus att jag har röjt stora tjejernas rum med massa smutsiga kläder som följd..så nu svämmar vår tvättstuga över....!

Lyckliga du:0)

Trist att vara solo, det vet jag hur det är....:0(
Men så länge alla håller sig friska går det ju an:0)
Håller en tumme för det i ert fall!!

Ha det bra!
 

Jag har i alla fall sett den

Skrivet av  Maria m Signe & Astrid 020919
men har fyllt tvättkorgen med en påse med smutskläder från dagis, badlakan och grabbens svettiga innebandykläder. Är i alla fall nöjd att jag har fått se botten en gång. Ha det!
 

Lustigt..

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
..vad lite man kan nöja sig med;0))
Skönt att höra att din botten är täckt igen, det låter lite läskigt med tomma tvättkorgar tycker jag;0)))

Tjing!
 

Artiklar från Familjeliv