Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Diskussion på toan...

Skrivet av Victoria med Axel och Emil
Axel och Emil skulle borsta tänderna när Axel säger "Emil är mina bästa vän" varpå Emil svarar " ja och du är min bästa vän Acke" och jag säger "ja, så är ni bröder också" "mmm" säger båda två, då kommer Cornelia och säger "ja och så är ni tvillingar också" men då protesterar Emil och säger att dom är minnsan inga tvillingar heller, *fniss* snacka om att vara härligt omedvetna om sitt speciella syskonskap och denna uppståndelse som kan komma i samband med den.

Ha det bra med er.

Blir lite full i skratt åt mig själv också som bara för någon vecka sedan skrev att jag skulle ligga lågt härinne ett tag, och så har jag skrivit mera än någonsin bara för det, snacka om motsägelsefull, som vanligt en riktig snurrfia förstås.

Kramar

Svar på tråden: Diskussion på toan...

Och tur är väl det!

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Att du är en snurrfia och inte ligger lågt här, för jag gillar att läsa dina inlägg:0))

Vilken go diskussion de hade, dina gossar:0)
Nån måtta fick det liksom vara på det hela, tvillingar..där gick gränsen;0))
Härligt!!

 

*fniss*

Skrivet av  LottaRos
Barn är härliga!

Men anledningen till att jag svarade var för att mina tvillingpojkar (8 1/2 mån gamla) heter oxå AXEL o EMIL! Fast vi säger alltid Emil o Axel istället! ;-) Kul att vi valt samma namn!
 

Bra namnval *s*...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
är Emil äldst eller har det bara blivit att ni säger i den namnordningen ändå? Här är Axel äldst, en hel kvart äldre, något han säkert kommer att köra med när dom är större *s*.

Ha det bra
 

Axel är äldst här med...

Skrivet av  Lotta med Emil o Axel
...men av nån anledning tycker vi att det är lättare att säga Emil o Axel! De kom med akut snitt så Axel är ca 10 sekunder äldre! De 10 sekunderna blir säkert lika viktiga som din Axels 15 minuter! :-D

Sköt om er!
 

Artiklar från Familjeliv