Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En presentation så här i efterhand....

Skrivet av Victoria med Axel och Emil
Victoria heter alltså jag, är 32 år och har tillsammans med min sambo Roger fyra barn, Cornelia -97, Simon -99 och Axel och Emil -01.

Slits just nu mellan hopp och förtvivlan i min vilda jakt på arbete. Är annars en glad och positiv snurrfia som gärna surrar om allt och inget inne på den här sidan.

Vi bor ute på landet på en gård där dessvärre våran ladugård brunnit ner nyligen. Hade planer på någon form av djurhållning men det är av naturliga skäl lagt på is så länge.

Tja, jag kommer inte på just något mer för tillfället, fråga gärna om det är något ni undrar över.

Jamen förresten, kan väl säga det att jag har hängt här sedan vi fick reda på att vi väntade tvillingar januari -01, eller ja, inne på den andra tvillingsidan dårå förstås.

Ha det bra
Svar på tråden: En presentation så här i efterhand....

Ja, från mig med.....

Skrivet av  Lotta m Ebba & Alice
Har varit borta i skogen i Dalarna i en vecka, så någon dator har jag inte kommit i närheten av.

Jag brukar skriva lite då och då, men läser mer än vad jag skriver. Jag har varit på sidan, eller först den andra sidan förstås, sedan våren 2001.

Jag heter Lotta, 37 år (å, herre jösses, hur är det möjligt?!) och jag bor mitt i Sundbyberg med min familj. Den består av pappa Lars, nybliven 40-åring, och barnen Wilma 9904, Ebba och Alice 0110.

Jag är farmaceut och jag jobbar som utvecklingsledare på apoteket här i Sumpan. (Jag har fyra minuters gångväg till jobbet!). Jag älskar verkligen mitt jobb där jag får träffa så många olika sorters människor. Jag jobbar ca 30 timmar i veckan, vilket är lagom just nu.

Tjejerna går på dagis, alla tre på samma avdelning, och de är riktiga dagisbarn. De gillar verkligen sitt dagis, sina kompisar och sina fröknar.

Så mycket fritid hinns inte med så mycket just nu, men vi har precis köpt ett hus i min hemby i södra Dalarna och dit kommer vi att åka mycket på helgerna. Där kan vi pyssla hur mycket som helst. Helt underbart!

Mors kors!
 

Artiklar från Familjeliv