Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Victoria...

Skrivet av sillen
...HUR GICK DET ?? Har hållit tummarna krampaktigt för dig hela dagen och ännu mer nu på kvällen när du kommer hem och vardagscirkusen väntar i dörren.

Hoppas, hoppas att det känns bra!
Svar på tråden: Victoria...

Trööööttt...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
men glad och förväntansfull. Det känns jättebra, men samtidigt tufft, det där med heltiden ligger hela tiden och pyr, att det aldrig skulle kunna funka och så. Inte blir det bättre av att Rogers mor och nu hans moster ojjar sig så mycket för detta faktum, då kan man ju inte bli annat än trött.

Iallafall ska jag börja arbeta som något som heter så fint som coordinator, alltså telefonist som tar emot samtal till företag runt om i landet. Har ju arbetat lite som texttelefonist innan grabbarna kom och VET att jag gillar att arbeta telefonledes och att jag är en hyfsat trevlig och positiv person *s*.

Tänkte först skriva ett inlägg om att jag skulle börja som kamikazepilot, eftersom det ligger så nära den roll jag har haft som monthy pyton riddaren *s*, men så fick jag lov att vara lite allvarlig och seriös eftersom det här är det enda inlägg jag orkar klämma ur mig ikväll.

Ha det bra allihopa härinne

Skriver mera en annan dag.

Kram
 

Låter kul!!

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Jag gillar åxå att prata i telefon, så slipper man se folk;0))
Och klart att du ska heta coordinator, inte telefonist!!

Det låter ju mkt coolare!
Dessutom, om du är det minsta lika på telefon som du är här på nätet, så VET jag att du är en MKT trevlig och MKT positiv person:0))

Och du, skit i svärmor!!
Det är inte hennes liv, så hon borde knipa tyst!
KLart det funkar med heltid!!(säger jag som får ångest av att bara tänka på att jobba mer än fyra nätter/månad*s*men det är ju lata jag det!!)
Dina minsta är ju faktiskt rätt stora nu, och du har varit hemma länge, så det kommer att gå sååååååå bra!!!
Jag lovar!!!

Sov nu, och ha så kul imorgon igen!
 

Artiklar från Familjeliv