Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Presentation i efterhand

Skrivet av Jenny m Tyra & Melvin 030219
Hej allihop! Jag såg att ni har haft en presentationsrunda här inne. Eftersom att jag läser här ofta och mina två små troll närmar sig två år hänger jag på.

Jag heter alltså Jenny och är 30 år. Jag och maken har tillsammans Tyra och Melvin som är 20 månader. De kom till efter vårt sjätte försök med IVF.Vi bor för närvarande på Gotland (sedan drygt 4 år tillbaka) men håller som bäst på att sälja vårt hur här för att flytta till Linköping (där mina föräldrar bor, *jippi* jag kommer att få känna på hur det är att ha barnvakt ibland!).

Jag har haft det lite tufft de senaste åren pga av lite olika anldeningar (ofrivillig barnlöshet, sent missfall, brist på avlastning sedan Tyra och Melvin kom osv) och jag är väl för tillfället ganska slutkörd. Jag hoppas att jag kommer kunna göra något åt det när vi har flyttat. Vem vet, det kanske blir tid över till MIG också då. Jag pluggar på Komvux och planerar att påbörja den universitetsutbildning jag vill läst till hösen. Det är något jag ser fram mot väldigt mycket. Hmmm, vad ska jag mer säga........ jag kommer inte på något mer för tillfället, ni får gärna fråga om det är något :-).

Kram!
Svar på tråden: Presentation i efterhand

Jag har nog inte...

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
..fattat att ni gjort sex stycken ivf-försök!
Det måste ha varit en grymt jobbig tid för er.
Vilken superutdelning att det blev två små bus efter så många försök!!
Och två små friska goa bus dessutom:0)

Hoppas att ni får huset sålt snart, så ni kommer igång med flytten!
Har ni köpt nåt där redan??

Ha det bra:0)
 

Ja det är helt underbart!

Skrivet av  Jenny m Tyra & Melvin 030219