Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blir ni lite avundsjuka

Skrivet av Maria m Signe & Astrid 020919
om jag berättar att på torsdag åker jag och sambon till London. Barnen ska vara hos sin mormor och morfar. *längtar*
Svar på tråden: Blir ni lite avundsjuka

Njae...

Skrivet av  malin med melvin å isaac 000713/14
Jag var ju i turkiet förra månaden... ;)

*skrattar*.. SJÄLVKLART blir jag avis! Härligt att åka iväg sådär och "göra nåt" själva!

Hoppas ni får en härlig weekend!

kram kram!
 

Jaaa!!

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
Jag blir väldigt avundsjuk! Visserligen var det inte så länge sedan vi var i Italien... men en barnfri resa vore inte helt fel just nu! :)

Hoppas att ni får det härligt i London! Julshopping?
 

Tänker inte...

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
..ens kommentera det..för då blir jag såååååå grymt avis;0))

Min syrra kom precis hem från en resa till London där hon och en kompis shoppade loss....bla en födelsedagspresent till MOI:0) Måtte dagarna till 10 december gå fort , för jag är såååå nyfiken ju:0)

Ha det underbart! Drock lite afternoon tea och nån god öl..mmm typ Guiness edyl....*slurp* och bara myyyys!
 

Åh vad härligt

Skrivet av  Amelie m Saga & Tuva 020923
Jag blir AVIS!!!!! Ha en underbar resa och njuuut av att bara ha varandra!
 

Ja, alldeles förskräckligt!!!

Skrivet av  Lotta m Ebba & Alice
Jag fullkomligt älskar London!! Min favorit plats alla kategorier.

Förr om åren innan jag fick barn, och innan jag började jobba på apotek igen, så åkte jag till London minst en gång om året och ibland var jag där i sex veckor åt gången. Jag jobbade mycket tillsammans med en engelsk forskare på School of Pharmacy då.

Men nu så var det lite över två år sedan jag var där sist och mitt London sug är enormt.

Ha det så himla underbart. Och att resa bort ensam med mannen är ju inte helt fel det heller!
 

Artiklar från Familjeliv