Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tjolahopp tjolahej, ett inlägg från lilla mej!

Skrivet av Victoria med Axel och Emil
Ja eftersom jag är värsta karriärbruttan nurå *S*, så har jag inte haft tid för er härinne, nädå. Men jag har varit så himla trött på kvällarna efter att barnen har kommit i säng och så har jag velat ägna lite av min vakna tid till min sambo,hmm, vi är så söta när vi ligger utslagna och sover i varsitt hörn av soffan framför TV:n.

Det händer saker här alltså när man vänder ryggen till. Stort grattis till dig Sara, med bebis och ring på fingret och allt, helt underbart låter det ju. Och helt klart ett alternativ man funderar på, ja alltså inte bebisandet, ohhh nej, men det där enkla och romantiska bröllopet lät ju inte helt fel. Om vi någon gång kommer till skott.

Malin med Tilde och Nora, aaaaaaaaaaaaaaaahhhhh vilka goa tjejer du har Malin, tittade i infot och njöt, ska visa grabbarna här hemma vid tillfälle *fniss*, dessvärre är dom nog mest intresserade av bilar och bus för tillfället.

Och ni andra goa tvillingmammor härinne hoppas att allt är bra med er, nedräkning till jul som det börjar bli. Carola fortsätter sin uppiggning av garderob ser jag, härligt. Blir det några pengar kvar till julklappar dårå? *S*.

Men hörrni jag höll på att glömma, vet ni vad jag ska få göra i helgen då???! Åka på en hemlig resa med mitt nya jobb, det krävdes pass för denna resa!!! Mycket spännande, snacka om att vi är 14 nyfikna tjejer på jobbet, som jag för övrigt trivs mycket bra med.

Med barnen är det prima, lite förkylning har de dragits med, men min superhjälte till sambo har tagit hela den biten nu när jag börjat jobba, har jag tur eller har jag tur?

Nej nu ska jag fålla upp ett par sproilans nya byxor som jag ska parta i, i helgen. Hoppas att jag inte sticker mig på nålen, fröken tummen mitt i handen som jag är *S*.

Ha det gott allihopa och ha en bra andra advent om vi inte hörs förr.

KRAAAAAAAAAAAAAAAM
Svar på tråden: Tjolahopp tjolahej, ett inlägg från lilla mej!

Ååååå!

Skrivet av  Malin, Tilde & Nora dvs ännu en Malin!
Vad härligt glad du låter!
Gjorde även mig glad! *ler brett*

Hemlig resa?! LÅter som något perfekt för dig! Hoppas det blir hur trevligt som helst! Glädjer mig att du trivs bra på ditt jobb också! (många utropstecken blir det *ler*).

Massa fingerborgar på nu, för säkerhets skull :)

Och TACK för komplimangen till mina bönor! *växer några centimeter, vilket är bra för enligt hälsokontrollen jag var på nyss så har jag KRYMPT!*
Kramar busarna dina! Och ha JÄTTEKUL i helgen!
 

Hej Victoria!

Skrivet av  Gunilla m N&A 0111, I&A 0406
Härlig läsning när du verkar så glad!
Måste rusa, alla skriker, men ha det bra på hemliga resan!
 

Hallåj!!

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
Vad kul att höra ifrån dig! Det verkar ju går hur bra som helst för dig med både karriär och familjelivet, jätteroligt att höra!

Ha det så jättekul på hemliga resan och du måste rapportera snarast vart ni åkte!! *sååå avis* ;-)

Tack för grattis till bebis och giftermål!
 

Artiklar från Familjeliv