Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sillen!?

Skrivet av Gunilla m N&A 0111, I&A 0406
Var är du?

Jag tänker på dig såhär i adventstid, för jag vet att du ibland har haft lite svårt att tindra i den utsträckning som normen kräver :)

Hoppas du tittar in ibland, och att ni har det bra, här kommer lite juleglans:

***************************************

Kramar från en (i stort sett) tindrande familj.
Svar på tråden: sillen!?

Gunilla & Victoria!

Skrivet av  sillen
Ni är så gulliga som bryr er!

Vete 17 vad det är, men det är TUNGT. Egentligen är ju allt som är viktigt bra; alla friska, vi har jobb, ett trevligt hem, mat på bordet...

Saknar hunden så jag tror jag blir sjuk, saknar vårt landställe som vi sålde i våras.

Lusten, skratten och glädjen lyser mer eller mindre med sin frånvaro.

Trodde att adventsljusen skulle pigga upp höstmörkret, men varför lär jag mig inte - det är ju tvärt om. Som en stor, grå huva över hela mig.

Suck.

Åh vad det värmer att ni tänker på mig!!
kram
 

Gumman då!

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
Det vet du väl att vi finns här för dig när du behöver det. Vet själv så väl när man hamnar i en sån där svacka, det finns liksom inget slut på det och vet har inte funnits där och peppat och stöttat? jo självaste Sillen, med dina kloka ord och tankar.

Ha det bra och sköt om dig Jag känner med dig.

Många kramar från Victoria,, som fortfarande glittrar lite efter helgens resa.

 

hmm.. och vem menar jag ju..*imt*

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
Ingen mer text skrev jag ju, nyfiken i en strut *S*...
 

Hej Sillen!

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
Jag har också saknat dig här och skickar en hel hög med kramar! Hoppas att allt känns mindre tungt snart!

Tänker på dig!
 

Förresten...

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
kommer du ihåg den där italienska middagen på Söders höjder som vi pratade om för evigheter sedan?? Då, på den tiden då jag experimenterade med alla möjliga- och omöjliga hårfärger! :-)

On du har lust och när du känner dig piggare, så kanske den kan bli av? Jag är ju gravid, så jag får väl hoppa över det goda vinet... :-)
 

Åh vännen

Skrivet av  Gunilla m N&A 0111, I&A 0406
Jag blir så... ja, jag vet inte vad. Skulle bara vilja komma och fixa till allting så att du blir glad igen.

Sköt om dig skrev Victoria - det är viktigt! Undrar om det inte är just vad du saknar, att få sköta om dig själv ordentligt mitt i allt ansvar för alla andra. Och kanske någon som tar hand om just dig lite granna?

Nu vänder det snart och ljuset kommer tillbaka, hoppas det känns lite lättare då. Mejla om du vill på gunillateresia snabela hotmail punkt com.

Kramar
 

Gunilla...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
vill bara säga hej till dig supermamma, med dina fyra små underbara troll hemma. Det låter som om allt flyter på bra hemma hos er, det är skönt att läsa.

Ha det så bra, i helgen är det tredje advent, snacka om att den här hösten/vintern har gått i rasande fart.

Kram från Victoria
 

Hej Victoria!

Skrivet av  Gunilla m N&A 0111, I&A 0406
Ja det är inte klokt vad det rasslar på, detta är nog den snabbaste hösten hittills.

Jag tittar på Ivar och Astrid och ser att de kan vända sig, göra armhävningar, gripa efter leksaker och nästan sitta - det måste betyda att de inte föddes för ett par veckor sedan? Nej, kanske har det gått någon månad rentutav - va, ett halvår!? Hoppsan, kanske dags att börja fundera på smakportioner och sånt eller...?

Så glad att du har det bra och trivs med nya jobbet. London lät ju som en klar höjdare! Det förtjänade du absolut.

Glittra på!
 

Artiklar från Familjeliv