Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vänner o tvillingar...

Skrivet av Ingrid mfl
Såg ni sista Vänner-avsnittet? Tyckte nog att de lyckades fånga känslan lite när Monica o Chandler fick twins... vi reagerade nästan exakt så (fast på ul då). Lars flippade ur helt och jag tyckte att det inte kunde vara på något annat sätt. Klart... idag vet man hur det är med en enling... inget sagt inget nämnt. ;)

Iaf, såg ni vagnen de hade "köpt" till twinsen? En PegPergo tvillingsulky. Hi, hi... vi har en likadan fast TRILLING. (man får ju passa på o skryta när man kan, inte så ofta det händer).

Det är faktiskt en bra vagn. Plastig men sittkomforten är toppen. Synd det är så mycket snö här så den sällan blir använd...

Stressa inte ihjäl er i julruschen nu!!! Ta det för vad det är, det kommer barnen att uppskatta mest!!

Stora Kramar!!!!!!
Svar på tråden: Vänner o tvillingar...

Jo

Skrivet av  Gunilla m N&A 0111, I&A 0406
jag såg. Skrattade igenkännande när de skulle försöka byta barn med varandra i famnen... Men tänk så fort det gick innan man slängde över barnen hur självsäkert som helst!

Min dåvarande chef ville gärna skänka oss en begagnad sådan vagn, men jag tackade nej på vinst och förlust. En vecka senare hittade vi vår älskade Bertini, så det var nog rätt beslut. Nu skall jag ut och köpa nya hjul till den! De gamla däcken är helt blankslitna, den måste ha gått ett par kilometer om dan i tre år nu... över 200 mil! Haha, jag har gått halvvägs runt jorden med min tvillingvagn! Och än skall vi pressa ett års användning ur den...

Kram själv och ha en lugn och härlig julhelg!
 

Artiklar från Familjeliv