Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Detta skickade jag till Lycos; [email protected]

Skrivet av Maggan
detta skrev jag, efter att ha läst vederbörande inställning till "målgrupper". jag blev så rasande. Inte vet jag om det hjälper, men en liten protest får han i alla fall! / hälsar Maggan, med 2 sjuka 4åringar
PS Jag tipsar även er andra om att maila nån rad till karln!

Hej

Jag skriver angående ett uttalande Du har gjort om "föräldrar som intressant målgrupp"
Nu är det dock så, att föräldrar ÄR en målgrupp, som är stor, växande och mångfaldig.
Även den yngre målgruppen, som Du verkar mena skall satsas på, blir i de flesta fall föräldrar. Skall dessa då inte vara en målgrupp längre???? När dom inte reser eller satsar allt på finanser.....

Jag är mycket intresserad av hur Du tänker när Du låter ett sådant uttalande få spridning. Jag anser att det är oförskämt mot den stora grupp som bl.a. jag tillhör,, FÖRÄLDRAR.
Jag tycker ärligt talat att det är skitsnack att VI inte skulle vara en målgrupp att satsa på, det är nämligen VI och VÅRA BARN som DIN framtid bygger på
VAD är Din tanke om en målgrupp?

Angående föräldraNätet som företeelse, så föreslår jag att Du går in och ser vad det är för något, hur enormt många personer som dagligen använder sig av denna verksamhet.
Där kommer Du att finna en oerhörd mångfald av människor, inte bara i Sverige, utan även runt om i Europa och övriga världen, människor som nyss fött barn, människor som väntar barn,människor i sorg, människor med många barn, med ett barn, unga och gamla föräldrar, folk som inte kan få barn, folk som misshandlas, homosexuella föräldrar, föräldrar och barn med olika sjukdomar/handikapp, folk som frågar , folk som svarar, folk som snackar, folk som MÖTS till en början bara på nätet, men även "in real life".
Det JAG ser, även om jag inte är så aktiv, är en mötesplats där alla på ett öppet och respektfullt sätt ( undantag finns naturligtvis) delger varandra erfarenheter, råd, tips, klokhet, tröst, skratt.

HAR DU VERKLIGEN RÅD ATT FÖRLORA OSS SOM MÅLGRUPP?

med vänlig hälsning/ Maggan
Svar på tråden: Detta skickade jag till Lycos; [email protected]

Jättebra skrivet! IMT

Skrivet av  Helena B A m Sofia, Yasmina & Noura
 

Artiklar från Familjeliv