Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur hittade ni hit..

Skrivet av bea+ felicia
Hej alla luxmammor/pappor.

Jag var med och fixade att vi fick ett luxsnack här,tillsammans med Maria Vi har även gjort luxsidorna
Come.to/luxation

Jag ville bara höra hur ni hittade hit. Gör dom reklam om luxsidorna på sjukhusen. Står det med på deras eventuella infoblad.Jag ser att ni tycker att det är så lugnt här inne. Skulle vilja få in fler av oss oroliga luxmammor. Om ni inte har fått tipsen på era sjukhus, se till att läkarna får luxside adressen för där är det länkat till både snack och diskussionssiodorna.

Hälsningar Bea. Vars luxbebis är 4.5år och åker slalom just nu, trots behandling i 11 månader. Livet går vidare...
Svar på tråden: Hur hittade ni hit..

Hej Bea

Skrivet av  Johanna med Emilia
Jag kollade runt lite på fN och på så vis hittade jag till denna sida, fick ingen information om den från varesig läkare eller BVC. Men hemsidan ni har gjort har gett mig väldigt mycket. =) Gjorde även en uppsats med er hemsida som underlag då det inte finns så mycket mer information om luxation. Efter jag hade redovisat den i skolan var det många som blev förvånade över att det fanns något sådant, då de aldrig hört talas om det.
 

Bra initiativ!

Skrivet av  Janna med Selma 20/7
Hej Bea!
Jag hittade hit eftersom jag var inne på föräldranätets ankomstgrupp under graviditeten och när Selma kom så letade jag upp denna grupp. Kan tillägga att ingen som helst info om sidan delades ut på sjukhuset (SÖS i Stockholm) och trots att jag har berättat om sidan för dem vill de inte lägga in nåt. Hade enormt mycket glädje om både snackgruppen och er infosida under Selmas skentid - det känns alltid lättare när man har nån att fråga!

Kram
 

Tråkiga sjukhus.....

Skrivet av  bea+ felicia
Konstigt att dom inte vill ge alla andra föräldrar den informationen. Själva vet dom ju inte hur man har det som föräldre, bara hur länge den ska vara på...
På Karolinska/Astrid Lindgren har dom gett ut den informationen efter att jag har gett dom den sidan /reklamlappen som finns att skriva ut. Dom borde väl ha en anslagstavla eller något. Jag har även gett den till alla bvc som vi varit på (vi flyttade).

Vi har haft en notis om det i vi föräldrar en gång men det skulle ju behövas varje gång för att nå ut till alla "nya".
 

Artiklar från Familjeliv