Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Liten fråga från en nykomling..

Skrivet av Ansi med dotter -02
Hej, jag har precis hittat hit och har en liten fråga. Jag fick en dotter i juni 02 som fick ligga i skena i 12 veckor. Vid kontrollröntgen någon månad senare såg allt bara bra ut men efter det har vi inte varit på några kontroller alls, ska det vara så eller har dom glömt bort oss???
Vad tror ni??

Ansi
Svar på tråden: Liten fråga från en nykomling..

Jag skulle ha ringt!

Skrivet av  amkhis
Emilia var på återkontroll tre gånger, hon var sex, tolv och tjugofyra månader de gångerna. Det skiljer ju från sjukhus till sjukhus men jag tycker du ska ringa och kolla.
 

Till oss...

Skrivet av  Heidi! & Myra 040114
har de sagt att vi själva skall höra av oss när hon har börjat gå ordentligt. Alltså inte bara när hon tar ett par steg.
De kommer inte att kalla oss igen (om det inte är något med röntgen vi gjorde förra veckan...).

Hälsningar,
Heidi :)
 

Inte vi heller

Skrivet av  JoA
Har en dotter född -00. Hon låg 12 v i skena, röntages och friskförklarades. Har inte varit på några fler koller sen dess. Kommer inte ihåg säkert, men jag har för mig att jag frågade vid röntgen, men att läkaren sa att allt var klart.
 

Tack för era svar

Skrivet av  Ansi med dotter -02
Jag har bokat en tid hos BVC läkaren och får väl se vad han säger. Hoppas verkligen att det inte är något fel.

Ansi
 

Artiklar från Familjeliv