Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

bärsjalar - igen (antagligen)

Skrivet av Sara
Jag har funderat på att köpa en babybundler. Men har sett på tex leffes och mias att de har sjalpaket.. är det någon som tycker man ska satsa på ett sånt paket? Vilken mer sjal rekommenderar ni? Ska man ha två eller tre sjalar?
Är leffes och mias de som har de förmånligaste priserna?.. jag kommer inte in på deras sida, så jag vet inte vilka sjalar som de har i dessa paket..
Svar på tråden: bärsjalar - igen (antagligen)

Ringsjal!

Skrivet av  Toyya med Karl 4 juni 04
En ringsjal kan jag rekommendera, ifall det finns nå\'n så\'n med i ett paket. Vi använder våran så gott som varje dag, sedan jag sydde den när Karl var runt fyra mån.
 

Alla sjalar i paket

Skrivet av  Andrea
Hej
Det står på deras sida att om man vill ha någon annan kombination så är det bara att mail och fråga, så får man ett paketpris. Så det är bara att fundera ut vad du vill ha. Inte så lätt kanske. Jag har varit otroligt nöjd med min babybundler, så den kan jag rekommendera.
Om du inte alls kommer in på sidan (jag kommer in på den nu, så det är inte sidan det är fel på) så kan du ju bara maila och fråga. Dom brukar vara rätt snabba att svara. [email protected] har dom.
Är det till en nyfödd, eller?
 

Ja, det är till

Skrivet av  Sara
en liten människa som kommer till sommaren :)
Jag längtar så jag blir galen. Vad snällt av dig att skriva mailadressen till leffe och mia. Jag ska kolla lite på deras sida nu om jag kommer in. Trodde kanske att jag hade skrivit fel, men kanske jag som hade lite trubbel här en stund.
Tack för hjälpen
 

Nja

Skrivet av  Anna med tjejerna
Jag har upplevt att Stellaris (www.stellaris.se) är billigare. De har också sjalpaket som du kan titta på.
 

Jag har

Skrivet av  Petra med sina sex underverk
bundlern och en maya. Det är superbra med en ringsjal att snabbära i och en sjal att bära länge i.

Jag köpte på leffes och mia
 

Artiklar från Familjeliv