Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Äntligen ut!

Skrivet av Sonya
Igår var jag för första gången ute med en kompis - utan att ha något barn med mig. Vi såg på Sagan om ringen... och så åt vi på en indisk restaurang - min kompis hade aldrig smakat indiskt. Det var så skönt att få äta riktigt god mat utan att ha barnen att tänka på.

Jag har nog inte gjort nåt sånt här sen långt innan Filip föddes. Så Skönt.

Och min man tyckte att det var roligt att vara hemma ensam med dem en hel dag.
¨Får se om han tycker det är lika kul när jag ska på spa om några helger. Fast det är ju han som bjudit mig på en weekend där, så...
Det ser jag väldigt fram emot, det ska bli så gott.
För er västkustbor kan jag rekommendera "Säröhus". Mmmm.... (Har varit där förr).

Svar på tråden: Äntligen ut!

Hur gamla är barnen?!

Skrivet av  Jojo
Spa-helg låter underbart. Önskar att det fanns något fint lite närmare. Är jättetsugen på Hasseluddens Yasuragi eller vad det heter men det blir sådant stort och dyrt projekt att åka 90 mil och lämna bort båda barnen en hel helg.
 

Det är så härligt

Skrivet av  Sonya
att unna kroppen en spa-helg. Det borde man göra minst en gång om året. Vi var där för drygt ett år sen, då hade vi med oss Julia o det gick jättebra. Filip blir ett år på fredag, så det var ett tag sen man var ute själv.
Jag har varit hemma hos kompisar på middag o så, men då har han fått följa med, men nu är han stor nog att stanna hemma.
 

Artiklar från Familjeliv