Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nu har det kommigt rätt många "nya" det skulle ...

Skrivet av Gita
vara roligt med en presentation av er alla.

Kan inte vi alla som skriver här bara skriva lite kortfattat om oss själva tex hur gamla vi är , var vi bor hur många barn vi har vad vi gör osv?

vore kul och höra lite vad folk här inne gör osv*ler*
Svar på tråden: nu har det kommigt rätt många "nya" det skulle ...

jag blir väl först på plan......

Skrivet av  Gita
jag heter Gita och är 31 bor i Huddinge, strax utanför STHLM, gift med David 32.

Jobbar som Undersköterska på en akutintagnings avd. för sjuka barn.
Maken är Civilingenjör på saab i Södertälje.

Har 3 barn:

Robin snart 10
Nicole 7 år
Nellie snart 2 år

Ja de finns väl inte så mycket med och berätta.

Ha det bra allihopa!
 

Ja, du vet ju hur gammal jag är

Skrivet av  Åsa med Aron och Ruben
Det mesta står i mitt info. Men jag ska få hit en tjejkompis imorgon som ska hjälpa mig med bilder och även en hemsida. Men lite kortfattat:

Heter Åsa Yoon-jung Gislason och är sedan 3 år tillbaka gift med Gardar Gislason. Jag fyllde 30 år nyss. Är från Skövde ursprungligen. Gardar är ifrån Island. Tillsammans har vi 2 barn, Aron född 10 jan-02 och Ruben född 28 juli-03.
Adopterades till Sverige -78 tillsammans med min lillasyster. Har haft kontakt med mina föräldrar i Korea sedan jag var 6år. Mina föräldrar där är skilda. Mamma har 2 barn och pappa har 2 barn. Har varit och hälsat på -89 och vi bjöd hit mamma -91. Har sedan dess valt att bryta kontakten till våran biologiska pappa.
Min syster bor även hon i Stockholm och har 2 barn.
 

Gita

Skrivet av  Sonya
Du vet ju vem jag är (o jag ska höra av mig till dig, har varit så mycket annat nu bara)

Men en del andra kanske inte vet, så nu kommer en snabbpresentation.

Sunita heter jag egentligen, men mitt nick har blivit så förknippat med fN-snacket här att jag behöll det.
Bor strax utanför Göteborg. Är förlovad med sambon och vi har Julia f00-01 och Filip f03-01.