Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det var nåt hemskt

Skrivet av Sonya
vad här är stillsamt.

Har vi inget kul att prata om :)

Jag kan ju berätta bara för att jag är så glad:
Nu ska vi snart flytta. Har lådor i hela lägenheten. Hur kul som helst...inte lådorna men att flytta.

Ska bli så skönt att få eget.

Lite trist att flytta på vintern bara, för det hinner det nog bli innan lastet går.

Höstkramizar.
Svar på tråden: Det var nåt hemskt

Grattis till flytten!

Skrivet av  Lisa m. Aimee
Visst blir man förvånad över hur mycket saker man har?!

Hoppas att ni kommer att trivas!

Lisa
 

Samma här

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
Ska ju äntligen få större också. Rensar bort och ur massa saker. Jösses vad skit man har. Dessutom rensar jag ur barnens kläder också. Ska ju inte ha fler, tror jag....
 

Mmmm

Skrivet av  Sonya
jag ska lämna massor av kassar kläder till insamling idag. Jag har haft en förmåga att ta emot kläder från kompisar o så, och det har väl inte alltid varit min stil på dom. Så nu har jag verkligen superrensat. Det barnen växt ut i späd ålder har jag sparat till syrran.

Och all annan skit ja - Jag är stenkonsekvent med att
- Har det inte använts de senaste två åren - SLÄNG!
- Är det inte helt eller komplett (leksaker & spel mestadels) - SLÄNG!
Det reducerar packningen något iallafall.

Och nu har jag också startat mitt strykarrace - dvs stryka de mesta kläderna så de inte tar så stor plats. Har en megakappsäck, och hur många sportbags som helst...men det lär väl ändå inte räcka.


Flyttar ni till lägenhet eller hus.

Vi flyttar från en trea på 2:a vån - till ett eget radhus med trädgård, ska bli så underbart!!!
 

Jag säljer allt

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
som är fräscht och som jag aldrig har använt. Vissa har ju fortfarande prislapparna kvar. Lite shoppinggalen här tror jag. Har också rensat deras leksaker och har gett till deras dagis.

Vi flyttar från en 2:a till en 3:a i samma hus, fast på 6:e våningen. Vi övervägde att köpa hus/radhus också men vi trivs så otroligt bra här. Och dessutom är deras dagis guld värt. Men vi har mycket parker och 4H gård några hundra meter härifrån. Fast kan säga att jag verkligen saknar att bo i hus ibland. Mest på sommaren. Fast jag är ingen trädgårdsmänniska, däremot vill Gardar gärna ha trädgård så han kan odla alla sina kryddor. Vi får väl se hur det blir. Just nu pratar dom om ev bostadsrätt här, så vi flyttar inte härifrån än.

Vart flyttar ni någonstans?
 

Vi har inget att sälja

Skrivet av  Sonya
Måste ändå säga att vi inte har så där vansinnigt mycket grejer - jämnfört med kompisar o så.
Fast så har ju barnen desto mer...Nu har jag slängt inte ALLA deras saker i ett rum, inte en leksak finns i vardagsrummet. Sista veckan ska jag gå igenom alla deras grejer.

Jag får inte upp din info - därmed ingen mail-adress, tänkte maila dig.
Nåja, vi flyttar 3 mil (ungefär) norr om Gbg.
 

Näää,

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
nu vart jag lite konfundersam. Provade själv att gå in på min info och fick inte heller upp den. Får fråga någon dataexpert vad jag har gjort nu då...

Maila mig på [email protected]
 

Men nu fick jag

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
upp den, när jag klicka på infon på senaste inlägget. Konstigt!!!!!
 

Skulle maila, men...

Skrivet av  Sonya
det blev visst inte så.

Några mil från Göteborg kommer vi att bo.

Ska maila när jag känner att jag orkar skriva ihop nåt mer än hej...Har ju en del att stå i nu =)
 

Artiklar från Familjeliv